![]() |
|
![]() |
#1 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Det kan se ut som om jeg får en bare delvis frivillig overnatting på Heathrow mellom søndag og mandag... Noen som kan anbefale hotell der ute med bra forbindelse til T3?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sheraton Heathrow... baegge tvaa har goda deals. 60 pund natten
www.sheraton.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sheraton Heathrow med pris på 45,50£ er ikke dårlig. Overraskende billig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Gå inn på www.wideroe.no , klikk på linken HOTELL. Der finner jeg nå Sheraton for 44GBP , samt 9 andre LHR hotell, hvor det billigste akkurat nå er på 33GBP ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Når det gjelder å komme seg til og fra hotellet, anbefales et besøk på http://www.londontoolkit.com/lhr/hotel_hoppa_bus.htm#free |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal man tro reiselivsbladet Scandinavian Boarding er indirekte kanaler oftest billigst.
Det siteres en undersøkelse fra KPMG som sier at i 58% av tilfellene er det indirekte kanaler som gir lavest pris, dsv. nettbyråer og tradisjonelle reisebyråer. Undersøkelsen viser i tillegg at hotellene i stor utstrekning unnlater å vedstå seg prisgarantier på nettet. 43 prosent av hotellgruppene garanterer at nettbrukerne får lavest pris. Når det kommer til stykke slår det til bare i 27 prosent av tillfellene.
![]() |
#7 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva med Kensington Edwardian
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
![]() Tusen takk for tips, folkens! Får håpe jeg ikke trenger dem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hva heter det hotellet som ligger kloss oppi en av rullebanene?? Dét måtte da være noe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Link
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva må egentlig til for at en flyselskap kan selge setene som "C" | jamesclandestine | Reiseforum | 7 | 20-11-2013 15:30 |
Kan noen bekrefte at twy "Y" på ENTO er åpnet ? | ENTO | Flyforum | 3 | 25-01-2010 09:51 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
Noen som kan anbefale hotell i Lisboa.. | LN-FHU | Flyforum | 4 | 13-08-2007 08:16 |