![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Halsen er fortsatt ikke helt god - men legen har sagt at den blir bra i løpet av kort tid - så da er jeg klar for avgang til Stavanger. Blir møter på Forus, Sandnes, Stavanger og Jørpeland før returen i morgen ettermiddag. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Kan det være svineindrefluensa? Det er mye styr om det her på TVen men i dagliglivet ser det ikke ut til at noen tenker over det her. Kanskje de ikke har sett på nyhetene i nordvestflorida på en stund. Onsdagen blir spennende, med en blanding av klorvann, liksomhelikopter, liksomkrasj i vann, ekte oppned og ekte klorvann i nesa.
Reisetips: Pensacola FL. Dra en tur inn på basen og inn på museet. Tirsdager og Torsdager flyr dessuten Blue Angels og trener sammen i luftrommet over her. Etter det kan de treffes på selve museet. Og ellers så er ikke strendene så rent ille her heller, selv om det ikke er badesesongen helt ennå.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
G'onsdag!
Molnigt och kallt idag i Uppsala, men vad gör det då jag skall skriva min examen kl 0800? Efter det kommer vårstädning av lägenhet och på fredag väntar Bangkok! Ha en fin dag allesammans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Fremdeles stille på jobb, dagens planer er å få skufflet unna mer arbeid som har ligget for lenge.
Men først er det litt forum og en ny kaffekopp før arbeidsdagen fortsetter. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Jeg kontaterer at jeg er trøtt og tom for brød. Straks tid for avreise til jobben. Ingen spennende planer for dagen, men får jeg nok tiltakslyst er det endel ting som må fikses i leiligheten. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() No nærmer det seg nok ei langhelg, og sola skinner som bare det! ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Begynner å bli sliten etter 14 timer på jobb hver dag de siste dagene. Måtte det kommer bedre dager med flere ansatte i det offentlige
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Svineinfluensa eller ikke, jeg er trøtt! Trøtt er fakta, svineinfluensa er oppskrytt! Hadde satt meg på flyet til Mexico når som helst jeg . . . Gjerne i en Q400 på høyresida like ved propellen
![]() Jobber til 2100 i kvled jeg, men så er det tid for litt fotball, med faglig påfyll av et par iskalde!! ![]() Jo MOW, du slipper ikke unna! ![]() E!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Svineinfluensa eller ei - her er det hjemmekontor i dag. Lenge siden man har blitt så redusert bare over natten...og det uten å ha helt innpå en eneste deciliter alkohol!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Ingen planer om det! Vi kan ta et par kalde nede på pøbben, eller vi kan sitte i dype lærstoler på sjefens kontor og se matchen på storskjermen hans og nyte en skotsk pre-teen ..
Choices, choices ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() God formiddag fra Krsand forresten! Snart lunsj allerede, og et par telefonmøter er allerede unnagjort. Nå gjenstår det endel tastetrykk på pc'en før arbeidsdagen er over. Ingen planer i dag. Så da får vi prøve å ta livet med ro, for en gangs skyld! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen ifra Jåttå videregående skole i Stavanger.
Tenkte meg en tur ut for å få med meg Icelandair, noen som bor i nærheten som skal ut? Si ifra ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen i disse finanskrisetider. Sjefen er reist på møte for å diskutere kostnadsstrukturen i hele divisjonen. For oss her på vesle Mo kan alt skje, det kan bli bom stopp, full skyv eller noe midt i mellom. Diskusjonene preger også innsatsen på jobb, folk er rimelig ufokuserte denne uka....
Ja-ja, vi får iallefall glede oss over været. Ute er det definitivt lettskyet og pent. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Overskyet og nordavind. Ute på balkongen henger et sånt rørspill som klinger når det blåser.
Tlf. vakt fra 06-16 i dag også. Ikke mye på tapetet, bortsett fra en mulig tur til Asker. Ha en fin dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Sandvika,
Halve dagen er gått allerede og tid for lunsj. Startet tidlig hjemme i Tananger som vanlig. Sommersesongen har begynt. Det var betydelig mer folk i terminalen i morges enn ellers i vinter. Thomas Plukk har begynt sommer sesongen med Erbøssene sine til sydlige strøk. Jeg må tydeligvis beregne noe mer tid fremover igjen for å komme tidsnok til gate på grunn av mange kids,cats,dogs, grå hår og spaserstokker i sikkerhetskontrollen. SK4002 og LN-BRQ var godt lastet idag. 132 sjeler ombord er ikke så aller verst etter en mager vinter på denne avgangen. Høyt skydekke over det meste av sør-Norge i morgentimene. Vel , etter en matbit er det bare å kaste seg over oppgavene igjen for å bli ferdig i tide. Ha en flott dag alle Last edited by OJB; 29-04-2009 at 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Akkurat nå holder Royl Nårvidsjen AirFarce på med litt lufting av 4 stk. F-16 over Nærsnes, Slemmestad og Vollen. Fin lyd!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Berlin. Alexanderplatz. Sitter her med en hefe. Sehr gut. Genau. Litt varmt, men ellers bra. Spiste 7 oesters paa kadewe i dag, og har ikke merket noe negativt foreloepig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg spiste østers med en tidligere norsklærer i Frankrike tidligere i år - og lærte at når man drypper sitron på østersen, skal du kunne se på kanten at den trekker seg sammen. Mulig mine foreldre har feilet, som aldri fortalte meg det...
The American Way er vel strengt tatt en bøtte østers på Hooters! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |