![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Men hvis du skal rangere, hvordan rangerer du de to Club-loungene på LHR mot hverandre?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
SAS på ORD er en av de beste SAS-loungene jeg har vært på hvis jeg skal dømme dem etter utsikt. Der kan man nyte sine drink med god utsikt.
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Positive:
Min nr. 1 må så afgjort også være BA i LHR T5. Masser af plads, fantastisk udsigt og stort udvalg af mad og drikke. Nr. 2 bliver Swiss i ZRH. Madudvalget er lidt begrænset men der plejer at være masser af siddepladser og god stemning. Negative: Iberia Loungen i BCN. Godt nok masser af plads og rene toiletter men rodet og det mest kedelige udvalg af færdigpakkede kager og lign. der kunne holde sig i mindst 5 år... Lounge i MIA (kontrakt - lounge bruges bl.a. af Swiss). Ikke mange ledige pladser, ingen udsigt og meget ringe udvalg af mad og drikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva ville vært det beste alternativet av dagens opprative jagere for Norge? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 1 | 19-05-2013 13:44 |
Hvor har jeg vært? | Tertit54 | Flyforum | 5 | 28-11-2008 19:40 |
Hvor har du vært i sommer? | Herlov | Flyforum | 34 | 15-08-2007 12:47 |
Hvor i verden har du vært? | Fredrik Propell | Flyforum | 22 | 17-07-2007 11:34 |
Har endelig vært på Flymuseet | Fellowship | Flyhistorisk forum | 26 | 03-10-2006 03:24 |