![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hos Widerøe får vi hver eneste dag, året rundt flere titalls henvendelser fra folk som dere
![]() Så sitter nå jeg her i varmen og tenker rare tanker( eller var det et gryende solstikk) .. Om vi skulle svare positivt på alle henvendelser og sende i vilden sky, ville dette kostnadsmessig fort beløpe seg på et årsverk. Så slo tanken meg... Hva om vi oppretter en enkel webshop på www.wideroe.no, hvor alle slike individer som har slike tilbøyeligheter, kan få kjøpe alle mulige slags WF ( og evt SAS gruppe) artikler for en gitt sum som ikke var for dyr , men likevel med en såpass margin at vi kan forsvar både bemanning, varekost og forsendelse. Ville vi få solgt disse sakene? I dag gjøres det stort sett meget enkelt, Vi svarer i alle fall , men beklager at vi ikke kan sende .. Ke dokker trur ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror absoulutt dere ville fått solgt en del. Jeg personlig har savnet noe sånt hos norske flyselskap en tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tror det kan være smart. Mange andre selskap som har og de hadde vel ikke hatt det hvis ikke de hadde tjent noen kroner/Euro/Dollar på det?
Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tror absolutt dette ville blitt ønsket godt velkommen ja!
Jeg ville ihvertfall benyttet meg av et slikt tilbud! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Se på jetblue.com eller ted.com der selges det utrolig mye med logo på... Selv er jeg lykkelig eier av en ted stål kopp...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har selv flere ganger vurdert å kjøpe en reklamepenn eller to fra Ted, da jeg er en ivrig samler av slikt, men synes det har blitt litt vel dyrt (frakt osv) for en liten penn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I utgangspunktet sender heller ikke Ted og jetBlue dette oversjøisk..men jeg fikk mail fra en hyggelig Ted ansatt som alikevel ville la meg kjøpe...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gode "gamle" Braathens sendte meg vederlagsfritt en lilten pakke med modellfly(slik de selger ombord) og klistremerker for noen år siden, etter at jeg hadde sendt en mail med forespørsel om jeg kunne få noe effekter av dem. Utrolig hyggelig opplevelse spør du meg! Spurte også SAS, men fikk avslag fra de.... Det var kanskje en grunn for at Braathens en gang hadde så godt omdømme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
.... ,men man overlever ikke alene på omdømme ..... , men det er en annen debat ... LH sender/sendte desverre ikke utenfor EU ..., jeg vil inn i EU .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hm.... , det kan lønne seg å kjenne noen tydligvis SHOP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette høres bra ut! Når flere her nevner den positive holdningen i det som en gang var gode gamle Braathens S.A.F.E., må jeg bare slutte meg til rekkene. Har har det kommet både postkort, puslespill, plakater, slips og epåletter (!) m.m. Husker videre fra den tiden vi nærmest "bodde" på flyplassen, hvor på spørsmål til flygerene om vi fikk være med om bord å se, fikk positivt svar. Det var rimelig stort for en 12-13 åring. Men, nå er det jo en heeeeelt annen verden, hvor til og med kapteiner trues med å miste jobben om de ikke blir godtatt hos tyttebærpolitiet eller andre "wanna-bees"..., eller hva det heter...
BTW; det er ikke tilfeldigvis noen som vet hvor man får kjøpt "hand-grip"-delen til en fighterstikke vel? Av den gode gamle typen som bl.a. ble brukt i F-5 o.l.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Scandinavian , se PM.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har svart.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.lch78.net
|
![]()
hadde også noen ting der man skulle ha kjøpt.. så hvis noen i SAS Braathens vil så
![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Hva kunne du tenke deg ??
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en visittkortholder og neckstrap. Noen insidere( i sas/bu) som kan hjelpe?
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det ser jo ut til at min bittelille markedsundersøkelse i denne engere krets kan tyde på at NOE kan vi bli av med på denne måten. Ser av interessen på SK sitt profilutstyr at det nok kan være en idè å legge ut slikt også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
barneredningsvesten vi fikk (låne) på flyet til CPH hadde vært fin å ha på båtturene i sommer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Att: Spotters i Østersund | ENGM RAMP | Flyforum | 1 | 29-02-2008 18:31 |
Att TRD spotters | LN-MOW | Flyforum | 0 | 26-01-2008 02:13 |
Att. TRD-spotters | LN-FHU | Flyforum | 7 | 28-02-2006 13:03 |