![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stavanger
Posts: 3,779
|
![]()
Tror Superhai toucher inn på noe vesentlig her, "dinosaurene"
![]() Personlig bryr jeg meg katta om jeg skal sitte ti timer i en 290 seters 762 eller ti timer i economy seksjonen på en SK A330 med elektronikk under setet foran. Det er EN ting som avgjør valg av selksap når jeg skal på ferie, og det er prisen. (men hvis differansen ikke er så stor spiller jo flytype litt inn også... Hadde jeg krysset atlanteren ukentlig hadde nok situasjonen vært en annen, men så griseheldig er jeg ikke.
__________________
Upcoming: TRD-OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Cairo vil kjøpe 8 A320neo, og blir et LCC-flyselskap | Trdfly | Flyforum | 0 | 08-05-2015 08:56 |
Skyways og Cimber Sterling vil fly mellom Stockholm og København | FlightDeck | Flyforum | 1 | 26-09-2011 11:14 |
Nå vil også Pulkovo flyplass være intercont.-hub | Desk pilot | Flyforum | 1 | 11-09-2007 15:29 |
FlyMe funderer på å starte LCC-flyvninger på Intercont | MD90 | Flyforum | 11 | 06-10-2006 09:04 |
SAS Intercont vil la markedet bestemme .. | Herlov | Flyforum | 33 | 12-12-2005 19:47 |