![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Yes, da er det lørdags morgen "down under". Dagens "mål" er Whenuapai Air Base. Kamera medbringes selvfølgelig, og jeg skal også låne hørselsvern får jeg stikker avgårde.
Og for de som lurer på hva hørselsvern og spotting har å gjøre med hverandre; http://www.airforce.mil.nz/operation...i-open-day.htm Er det fremdeles noen som lurer på hvorfor jeg i dag er i ekstase? ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag om 2 timer og 40 minutter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God Australia morgen fra Lillestrøm. Jobber med morgensdagens historiske tråd om CO..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da tenker jeg vi sier at det er morgen i Stavanger så da er det vel ok å hente opp denne tråden igjen! Her går nattevakt nr 2 av 4 mot slutten. Senga er innen rekkevidde, og det skal bli godt. Ser ut til å bli en vakker dag i oljebyen. Ha en god helg folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Da er jeg tidlig oppe på en lørdag, kaffen er i koppen og litt jobb skal gjøres før resten av huset våkner. I dag blir det en rolig dag, som starter på kontoret om et par timer med en "kaffegjeng" som bruker å møtes hver lørdag. Nå har jeg gitt etter for maset fra alle disse som vil se våre nye eminente kontorer, og i dag blir kaffen der og ikke på stamkafeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Min tur å stå opp i dag, så nå sitter det tre små og ser på Disney Playhouse. Kaffen står å putrer, så det er snart på tide med et par kopper. Vel, ha en fin lørdag ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Rena. Da er man klar for Birken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lykke til......
God morgen... I dag skal jeg og prinsessen ta toget til sandvika for å se på ullkisa spille treningskamp mot Bærum.... Det blir spennende for både liten og stor.... Ha en flott dag....
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag! Tidlig oppe idag, mens junior ligger og durmer videre. Kaffen er i koppen, men får vel så smått starte opp produksjon av frokosten. Idag vil det si kokt egg, nystekte grove rundstykker. Ikke verst.
Så får vi se hva vi finner på utover dagen...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
12 timmar sömn var länge sedan jag hade nöjet att få men i natt måste mina snarkningar hörts över hela Uppsala! Idag blir det en stor frukost, lite planläggning inför nästa lördag, städning och sen middag med goda vänner. Ha en strålande dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Da er man i gang med en en helgevakt som man må ta fordi vi har nedbemannet.... For så vidt passer det greit nok, da jeg er forkjølet og ville hatt en kraftig redusert helg uansett. Og jeg rekker hjem til en av årets viktigste TV-kamper, som sendes på NRK1 fra kl 1600 i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Huset er beleiret...det skal arrangeres middag for 24 i kveld! Hjeeeelp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Her er særdeles lavt skydekke -nesten tåkeaktig. Så det er mørkt og grått her, ikkje innbydande til å sitte ute. Det får holde med å gå ut for nødvendige ærrender, og heller nyte innelivet ![]() Ha ein fin dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Etter en fin dag på flyshow er klokka nå begynt å bli såpass mye at det er på tide å finne sengen. Det har vært en virkerlig ypperlig dag!
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra jobb. Mye som må gjøres så jeg måtte en tur på jobb, men litt scanair.no blir det alltid tid til!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble hjemreise med SK910 iso. 904. Det var enSTO-basert kaptein som skulle fly til CPH, så passiv overføring hjem til STO, og vi byttet. Resultat: Han kommer hjem tidligere, jeg kommer hjem tidligere og SAS Intercont sparte en passiv overføring. Win-win-win m.a.o.!
Nå blir det en dusj og barbering før avreise til byen med 14:41-bussen. Møter resten av gjengen (minus JetBlue) på Mikrobryggeriet kl. 16:00. Så tar vi det derfra. Ha en fortsatt fin helg!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra et grått TRD, men ikke verre enn at katten spankulerte elegant ut
![]() ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvordan gikk det? Skal sykle rittet i august
![]()
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'efta fra Alpharetta .. ikke den samme knallvarmen idag, men greit nok. Vært på fisketur med guttungen, men uten særlig hell .. er nok ennå litt for kaldt i vannet til at catfish'en biter ...
Nå skal jeg på 'kontoret' med siste Airline Business. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er fornøyd etter forholdene. Gikk på 5:10 og med formen jeg er i, samt med tanke på at jeg hadde vært på fylla på natt til torsdag og fredag så er jeg enda mer fornøyd. Knuste fattern og 2 kamerater, så får jeg heller finne meg i at brodern slo meg med 1 time......men hvis man sammenligner antall treningstimer så er det en dårlig avkastning for hans del
![]() ...men jeg merker i ben, rygg og armer at jeg har brukt kroppen idag. Og den halve flasken med vin jeg nettopp har drukket ble mer merkbar enn hva som er normalt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdags morgen | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 07-03-2015 15:22 |
God lørdags morgen | Fnate | Flyforum | 16 | 08-12-2012 20:07 |
God lørdags morgen! | Twin Otter | Flyforum | 18 | 13-11-2010 22:28 |
God lørdags morgen | V-jet | Flyforum | 32 | 29-08-2009 23:42 |