![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da ruller vi igang en ny uke .... sitter med en liten brun en mens vinden pisker rundt husveggene ... Vi fikk litt sne i dag, men det verste gikk sør og øst for oss. Hartsfield melder om 500+ kanselleringer, så det har nok vært moro der nede idag .. så et par bilder derfra som en kompis postet .. som om ikke World-flyene var hvite nok ..
![]() Velvel .. her er nedbøren forbi, men det skal bli -8 i natt så jeg har rekruttert bikkja for ekstra kroppsvarme. Last edited by LN-MOW; 02-03-2009 at 03:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Fra 33 grader celcius torsdag gikk det fort tilbake til normal februartemperatur rundt 4 grader celcius på morgenen. Har forstått at det egentlig ikke finnes noen normal temperatur her omkring...
Ha en god arbeidsuke - 5 arbeidsdager gjenstår før fredag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei og hopp!
Byn neste, der jeg endelig kan begynne min utplassering-/arbeidsuke ![]() "Avinor Kristiansund, Kvernberget lufthavn" En god frokost inntas, før jeg setter meg på bussen til hurtigbåten ![]() Ha en flott dag og en enda bedre uke alle sammen! -S
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Da var jeg tilbake til en annen virkelighet.. fra 33 varme til 5 minus.
Ettermiddag og kveld ble tilbrakt på traktorsetet med snørydding som hovedfokus. Godt over en meter urørt snø lå på gårdsplassen, så selv med stor traktor tok det sin tid å komme gjennom dette. Nå er jetlagen på min side i noen dager, slik at jeg er lysvåken allerede kl 4. Greit å komme seg opp på mårran. Nå blir det en lang dag på kontoret, før resten av uken blir på reisefot igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ute snør det og jeg er omtrent like trøtt som jeg er hver morgen. Bare siste rest av pakkingen før jeg setter kursen mot kontoret, og etter jobb blir det Lufthansa ned til München for mer jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo, idag starter dagen med noen timer på jobben før det er hjem igjen å gjøre litt husarbeide ennda mens jeg vil...
Ha en god dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen, fått surret meg på jobb
Det snør og snør, og liker jeg det... NEI.... ![]()
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 02-03-2009 at 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Surret meg på jobb jeg og. Sovna lit på bussen i dag gitt, og klarte med nød å neppe våkne idet det var på tide å komme seg ut av bussen. Men nu sitter jeg da her og drikker en stooor kopp kaffe.
Blir nok noe møteaktivitet i dag og en ekstrern lunsj. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra kaffekoppen på jobb. Har kommet så godt i gang (med jobbingen), at det er på tide med en scanair-kaffe. Støl i armene etter diverse snømåking og skigåing i helgen, og så var det på'n igjen med snømåking i dag tidlig. Ser at yr melder om mulighet for ferdigmåket snø mot kvelden og utover i uka
![]() En flott ukestart ønskes alle!
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det ble en sliten start på uka. Kroppen er i ulage. Influensagrumset er over meg. Men på kontoret er jeg nå, og der venter et stort månedsoppgjør på at jeg skal ta fatt. Arbeidslyst kom og du skal motstand finne osv osv.
Kontoret hver dag denne uka, og ingen planer utover det. Så det blir nok en laaaang uke. Kunne egentlig godt tenke meg at det var fredag i dag. Det hadde passet bedre! ![]() Fortsatt go da! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det snør på Nærsnes! Igjen! Og i New York. Holder meg langt unna, tar en kjapp tur til HAU med retur i morgen ettermiddag og direkte OSL-Brandbu.
Ha en fin dag.
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Bergen, her er det abre en lang kontordag som lokker, men mot ukesslutt meldes det om bedring.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God morgen fra Fornebu. Saaben, den moroklumpen, hadde kledd seg ut som en igloo igjen da jeg skulle på jobben. Jeg begynner å bli lei den leken. Det er i alle fall godt å vite at bilen akkurat nå står i p-huset ved terminalbygget (IT Fornebu). Det snør som ville h... her nå.
Det ligger an til en stressende uke på jobben, men også litt pusling med vårens Flydag på Kjeller og mer kosearbeid i den "nye" leiligheten. De strukturelle tingene er ferdige, og nå er det ferdigstillelse og utpakking som gjelder. I går dukket det opp noen tegninger av fly som faktisk er såpass bra at de skal få henge på veggen på stuen. Og hvis det blir plass til det kommer jeg nok til å ramme inn og henge opp et par klassiske SAS reklameplakater av Otto Nielsen. Ha en super mandag og uke. K |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Endelig mandag! Vel vel. Det snør i Tønsberg. Snart på tide å komme seg til TRF for å fly via CPH til GVA for noen dagers jobb i Sveits. Ha en trivelig dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FlyKirurg
|
![]()
Mandag og IMC-forhold på Kjevik.
Kanskje ikke det ideelle når du sitter på KRS og venter på å få fly. Like før jeg går på Clas Ohlson og handler vifter som jeg setter utforbi her. Ellers går det nok i PPL-teori utover dagen, med litt avslapping til helga. Er jo ikke vinterferie for ingenting, eller hva, Bizflyer? ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag i snødrevet fra Moss. Hadde kommet gode 10 cm nysnø på morgenkvisten i dag, av type klebrig og våt beskaffenhet. Ser ikke ut som om Kong Vinter har tenkt til å gi slipp på oss riktig enda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Måtte gi opp planen om å gå til stasjonen i dag. Kom til Røykenveien (for dere som er lokalkjente), før jeg måtte innse at slaget mot Kong Vinter var tapt, og jeg måtte ringe taxi. Den nye trillekofferten fungerte ikke så godt som snøplog... På OSL var det også godt med snø, så 848 ble nesten en halvtime forsinket (rakk å sovne mellom push-back og take-off). Nå blir det tre dager i STO. Her er det kjølig, men snøfritt. Heldagsmøter i to dager - når skal man rekke å jobbe??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Det observeres snø ute, og så kunne man observere tre ponnier (?) med ryttere ved fengselsmurene. Neppe fluktforsøk, men et artig syn. Her er det turnusfri i tre dager. Første dag skal markeres ved å ikke gjøre noen ting. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Jeg fant ut i morges at jeg burde hatt ski på min....TravelPro burde ha kommet med en "Norwegian Edition" ![]() Pga været er taxi allerede forhåndsbestil for senere og man har siktet seg inn på et tidligere Flytog enn normalt |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag folkens
![]() Velkommen til vestlandets hovedstad... hehe
![]() |
|