![]() |
|
![]() |
#41 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Du si meg, kan det charterflyet stikke innom KRS og hente meg, eller?? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Browncoat
|
![]()
Du kan sikkert stoppe med GTen for ikveld, tror du har hatt mye nå...
![]() |
#43 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Forøvrig støttes forslaget om å holde seg unna sånt tull som vanligvis lever i vannet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Et fly som skal innom Norge må da ha med sjømat i menyen?! Hval i rå utgave er i alle fall meget godt. Men kanskje for provoserende for enkelte? Men man behøver jo ikke si noe. Ellers er gravet reinskjøtt utmerket...
Bouef Bourguignon bør ellers være et godt alternativ til middag. Med god potetmos er dette ypperlig. Er den skikkelig kokt og mør er det perfekt flymat. Og en kraftig og god øl kan være like godt som vin til denne. Dessert er viktig. En skikkelig kraftig sjokoladesessert, gjerne kakeaktig bør være noe å tenke på. En liten klatt vaniljesaus og litt bringebær til en god sjokoladekake er ikke å forakte. Og noe selv pizza- og cola-generasjonen setter stor pris på. Mht drikke i forskjellige arter: Mulig det er over grensen for harry - men det finnes jo en rekke "by-konjakker" rundt omkring, som er laget i veldig små opplag. Hadde det vært mulig å fått laget en spesiell DO-drikke i en eller annen utgave, enten vin, whisky eller konjakk... Alle deltakerne kunne da kjøpe en eller flere av disse flaskene etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg skjønner heller ikke motstanden mot sjømat... Hvalcarpaccio er jo fantastisk og burde jo også være passe eksotisk for the Americans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Husk at det også bør være metallbestikk og skikkelige glass!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Browncoat
|
![]()
Hva med elg eller hjort?
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Tja, hvor stor utfordring ønsker du ? Uten å skryte, så har jeg litt peiling ja. Har vel selv ca 250 ulike single malts. Utfordingen din kan da være å skaffe Port Ellen som representant fra Islay, Brora som representant for Highland, og Rosebank som representant for Lowland. Om du skaffer disse, kan vi godt ta en diskusjon on hvilke utgaver du event bør og ikke bør anskaffe :-) ( Til orientering stengte Port Ellen og Brora i 1982 og Rosebank i 1992) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Det er også mulig å få tak i Port Ellen i et skap på stuen min. For å bevise det går jeg nå dit og gjør det. Ha en bedre aften! ![]() Hvor la jeg den Cola-flasken nå? -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Interessant whisky-diskusjon, men hvis brorparten av amerikanerne vil ha cola (kanskje sågar blande whisky med cola - Gud forby!!!) så slår "perler for svin"-problematikken inn. Tipper at flertallet ikke aner forskjell på Islay og Higland... ;.)
Mulig noen hadde satt enda mer pris på den der til venstre her.. Last edited by AirbusTrond; 21-02-2009 at 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Whisky meg her og whisky meg der!
Hadde det ikke vært bedre å få tak i en god XO cognac. Martell XO er jo det beste av det beste! Hadde vært konge det!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Stå Tommy å fare for å bli saksøkt dersom det serveres hvalkjøtt og rakfisk til frokost? Sistnevnte er veldig bra i en lefserull, og kan serveres som håndmat når det måtte passe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg melder meg gjerne som adoptivfar til Ellen ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Den Pondusstripa er KLASSISK!!
Quote:
MEN en ting kan jeg love deg. Martell blir det IKKE. Alt for kjedelig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Naar det gjelder Martell, er det et kurant merke, men det finnes saa mye annet snadder aa velge imellom. Martell Cordon Bleu er min favoritt Martell i XO prisklassen. Maa det absolutt vaere en XO er Martell sin elendig i forhold til mange andre XO du faar kjoept paa polet. Toer jeg foreslaa Otard XO f.eks? I skapet mitt finner du bl.a. en Louis XIII og en Hennessy Paradis. DA snakker vi floetepus, kamerat. Men naa drikkes det helt andre ting i huset her for tiden. Single Malt er hva jeg liker best av ublandet brennevin. Men Cognag sier jeg selvsagt aldri nei til. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor mye catering dill er det med på en 340? (fra: SAS utvider IC-flåten med en A340) | SAS-Steward | Småprat | 26 | 12-02-2013 15:08 |
LH prøver igjen med wifi | LN-MOW | Flyforum | 1 | 07-10-2009 08:16 |
Ukas drikketråd | gustavf | Flyforum | 20 | 27-09-2008 21:50 |
Prøver meg med noen spotterbilder | Martin | Bilder & foto | 13 | 02-06-2008 17:12 |
Jeg prøver å prøver og får det ikke til !! | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 07-03-2007 07:46 |