![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I følge The Daily Telegraph håver Ryanair inn på alle mulige charges - inntil £650mill. i året! Og, i motsetning til de annonserte billettprisene, øker disse "avgiftene" kraftig.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
FR har skjønt hvordan man skal drive business, enten man liker det eller ikke.....
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sjekket leiebil gjennom Ryanair og dobbelsjekket deretter gjennom leiebilselskapets egne sider, og Ryanair kom faktisk ut et par hundrelapper billigere. Så da er jo saken grei, og i tillegg har de vel en grei provisjon som vi her ser blir penger av til slutt.
Har de ikke engang påstått at de vil gjøre flyreiser gratis og tjene pengene sine på alle de utenomliggende tingene som hotell, leiebil etc? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
Mens andre går motsatt vei og vil kosentrere seg om "kjernevirksomheten"...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja ryanair kan lokke og lure... Hvorfor ikke bare samle alt som har med en flyreise i en pris - men det er kanskje ikke like redelig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Noen vil mene at det er greit å ta ekstra betalt f.eks. for innsjekket baggasje, fordi dette gjør at de som benytter tjenesten betaler for det (iallefall tilsynelatende...). Jeg bruker som oftest ikke tjenesten "innsjekket baggasje", så jeg kan se poenget selv om jeg jeg også mener at det er litt mer "hassle-free" når du slipper å betale for baggasje, setereservasjon, mat/drikke osv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hvorfor er et målet? Er det ikke ærligere å komme med en pris - av det jeg hører fra Ola Strand så skal SAS Norge i allefall beholde dagens system - men du vet kanskje mer enn meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Men hvis de ikke får nok penger i kassen, hadde det jo vært mer redelig å skru opp totalprisen i stedetfor å beholde den for så å lempe ut en masse tåpelige ekstragebyrer??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg betaler heller for et skikkelig produkt. Det er et mas å måtte planlegge når man bestiller om man skal ha med koffert eller håndbagasje, det finner jeg ut når jeg pakker. Jeg synes uansett det er greiest å bli kvitt kofferten så jeg slipper å drasse den rundt, lempe den opp og ned av hyller på flyet osv. Eneste ulempen med å sjekke inn bagasje er at noen flyselskaper roter den bort ganske så ofte (Jeg har ikke nevnt et stort UK sellskap fra LHR med navn...)
Kaffekoppen jeg får (innenlands) hos SAS er også herlig, jeg liker å ha noe varmt, men det var et mas å måtte passe på å ha penger, og helst i en lomme som man greier å få noe opp fra mens man sitter trangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Enig med Bizflyer - få prisene opp på et fornuftig nivå. Det enkle er ofte det beste. Sete, bagasje er som regel noen man må ha når man flyr og jeg tror faktisk at det er mange som reiser med håndbagasje som fint lever med at andre har sendt bagasje inkludert i prisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Nå er jeg bare litt djevelens advokat, for jeg er i prinsippet enig i at det greieste er når man betaler en pris. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gulfstream G650/G700 | Concorde | Flyforum | 26 | 02-05-2024 07:46 |
British Airways: Nettores. GBP -217M I 1H (-49) | sail4fun | Flyforum | 1 | 07-11-2009 12:47 |
Rynair på OSL (FR6234) | laurenz | Flyforum | 2 | 05-12-2008 18:43 |
Billigere billetter gir dyrere ekstras | LN-MOW | Flyforum | 0 | 06-01-2006 16:33 |