![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Før fikk jeg sms om at avgangen var åpnet og klar til innsjekk 22 timer før. Kunne da sjekke inn ved å svare "Ja" og fikk da tildelt sete som jeg tidligere hadde satt som preferanse,eller i nærheten av dette.
Dette kommer nå bare ca 1-2 timer før avgang, og da er jo hele vitsen borte, da jeg foretrekker visse seter i flyet. Dette har skjedd meg de 5 siste gangene jeg har fløyet med SK. Noen som kan si hva det er som skjer ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Dette opplever jeg fortsatt.... Noen andre som har samme problem ?
CK.....fått sjekket noe ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Upplever ni detta på morgonflighter eller oavsett?
Menar att policyn är att det inte skall gå ut några SMS under natten men 22 timmar borde ge mer utrymme för SMS än så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Jeg opplever det uansett. Det virket et par ganger sommeren 2008(medio juni)men etter dette har det vært stille. De fleste avgangene her dreier seg om ettermiddagsflighter, men med enkelte morgenavganger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Reservering av seteplass gjør jeg ved bestilling lang tid i forveien. Endring av returreiser gjør jeg over nett. Det er det greieste for reservering av plasser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hos meg fungerer det veldig bra.
Selv om policyen er at det ikke skal gå ut sms på natten, så er det ju ikke mange fly som går på det tidspunktet at det går ut sms på natten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Men det har jo fungert fint for meg også ( et par ganger iallefall
![]() Da blir liksom litt av poenget borte med dette "sjekk inn via SMS"-produktet..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Høres merkelig ut. Som min kollega i SGS sier, har man gjort en endring slik at ikke folk skal få sms'er midt på natten. For meg funker det bra hver gang - ofte lander reminder-mail og sms på samme tid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Om du har en flight kl 22, Rikke, så er 22 timer før avgang klokken 00:00..... Vi hadde noen tilfeller av folk som hadde sene flighter (eller som hadde morgenflight dagen etterpå og ville sove dagen før, 22 timer før 06:30 mandager 08:30 søndag...) som ble ganske pissed når de ble vekket av en sms om innsjekk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Tja...det har iallefall ikke fungert for meg. Er det avhengig av hvilken billett du kjøper......??
Sett litt på reisehistorikken min siden første innlegg, og har hatt 3 reiser med SK etter dette, har ikke fungert på noen av dem. Får en SMS om "Velkommen til SKxxx osv....." og denne kommer ca 1 time før avg. Har prøvd å oppdatere profilen min men det hjelper heller ikke. Pokker altså, vil jo gjerne benytte denne tjenesten..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dum fråga kanske men klickar du för "ja jag vill ha SMS varsling" när du beställer? Det kommer inte per automatik längre som det gjorde tidigare.
Biljettpriset har ingenting att säga då jag fick det på min O klass biljett till LIN. http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=40478 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg oplevde på AGP-OSL for noen uker siden å få 4 SMS'er når jeg landet, om at nå går snart flyet. Flyet er 10 min forsinket. Flyet er 15 min forsinket og at NÅ skal vi snart dra. Slå den.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det fungerer helt fint for meg. Det eneste jeg savner er at SMS-en kanskje kunne inneholdt hvilket sete jeg var satt opp på. Noen ganger glemmer jeg hvilket jeg valgte ved bestilling, og andre ganger kan man ha blitt flyttet på av forskjellige årsaker. Litt kjedelig å svare ja for deretter å oppdage at man takket ja til et midtsete langt bak i flyet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det står i SMSet var du sitter vid SMS incheck. Har i alla fall gjort det på mina senaste turer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Husker da jeg fløy tur/retur OSL-SEA i fjor: Da jeg kom av flyet i CPH på vei hjem, hadde jeg en eller annen gang i løpet av flighten fra SEA til CPH fått en SMS med info om flighten videre til OSL. Det var den eneste SMS'en jeg fikk fra SAS, på hele den reisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |