![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God torsdag morgen for noen av oss .... Dagen skal ikke brukes til noe fornuftig .... etter 2 nattevakter bruker jeg ett døgn på å omstille meg :-)
Men det vil vel også dere som har vært på julebordet ![]() Ha en så fin dag som overhodet mulig :-)
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften her vestfra, hvor jeg akkurat har kommet tilbake fra tur med bikkja. Godt og varmt - helt greit med t-skjorte i kveld.
Kjerringa ser Mamma Mia - jeg speller FM2009! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen og vel overstått! Veldig veldig hyggelig kveld i går. Nå venter 80 sultne kunder på at jeg skal servere de frokost - så det er bare å hive seg i dusjen og komme seg ut døra. Det blir lunsj med en samarbeidspartner før arbeidsåret avsluttes med Sølvguttene og vår tradisjonelle julekonsert for kunder. I kveld er det nok et julebord og så har jeg "fri" resten av året... Ha en strålende torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen folket! Småforkjølet men i tilfelle det magisk nok går over i løpet av natten (som begynner nuhh) så er morgendagen planlagt i detalj. Amarillo er destinasjonen. Sikkert gøy. Merker det blir kaldere i Texas. Vi hadde frostmorgen her i går, med frysende yr... i dag var det svært dårlige utsikter bokstavelig talt med tåke og mye sitting på bakken... det samme skjer nok i morgen.
Ha en god torsdag! Quote:
![]()
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 18-12-2008 at 06:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen! Takk for et meget hyggelig julebord igår sammen med en meget hyggelig gjeng
![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Det er mørkt og det yrer ute, omtrent det samme inne i hodet mitt også. Omgivelsene ligner på kontoret, så da har jeg nok kommet meg på jobb i dag også. 1/2 dag i dag og deretter jobbing ført til neste år.
Takker for fint arrangement i går. Mye god mat, god drikke og hyggelige folk. Gaven skal leses i jula. Noen av oss sees på lørdag, uten julemat og pakker, men i godt selskap. Framleis et par ledige seter: http://forum.flyprat.no/showpost.php...52&postcount=6
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
God morgen og takk for i går! Utrolig koselig julebord med mange fargerike, kunnskapsrike og svært hyggelige mennesker. Veldig artig å se ansiktene bak noen av bidragsyterne her på forumet. En stor takk rettes til EB og LN-KOG for et topp arrangement.
I dag reiser jeg "hjem" til Bodø for å feire jul og nyttår. Her i Bjørvika er det vått og grått, og det er det i Bodø også. Uansett så benytter jeg anledningen til å ønske alle sammen en riktig koselig og fredfylt jul og et positivt, fremgangsrikt og godt nytt år :-) Beste hilsen Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nok en morgen med 1 omkommet 1 savnet i boligbrann i Oslo. Det blir så unødvendig:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=539072 Husk røykdetektorer, sjekk batteri. Ellers skal dagen gå til siste innkjøp av julegaver, men det gjøres på collectstore hos Elkjøp, enkelt kjapt og mye billigere!!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Vellykket julebord igår, som vanlig. På plass på kontoret og både mail, excel, power point og access er fyrt opp. Nå skal celler fylles, grafer lages og man kan alltid få tegnet noen bobler og piler i power point. Ikveld blir det å forberede pakking i forbindelse med flytting del.1. Itillegg blir det en tur til megler for å skrive under på kontrakten på leilighetskjøpet. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Husk at den bør vera optisk. Ioniske detektorer reagerer ofte ikkje før ved store røykmengder, og då kan ein brann ha utvikla seg lenge allerede. Optiske reagerer tidlig.
-men kanskje viktigast: sjekk at alle levande flammer er sløkka, og for dei som har elektriske apparater som TV'er o.l. vil eg tilrå å trykke på knappen på apparatet, ikkje bare bruke power-btn på fjernkontrollen. Strømmen står då fortsatt på. Og for dei med skru-sikringer i sikringsskapet, sjekk at disse er godt skrudd til, minst 1 gong i året. Slark på skrusikringer kan føre til varmgang, som etter tid kan antenne. Sjekk gjerne om både skru-/automat-sikringer generelt er varme. Er dei det, bør ein dra ut deler av utstyr som er belasta på aktuelle kurser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Etter 15 nattevakter klarte jeg å gå rett i normal døgnrytme, sov fra midnatt til kl 7 i dag. Dette er noe som varierer, men denne gangen har jeg tydeligvis hatt griseflaks! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen og takk for igår . Takk til EB og -KOG for fint opplegg.
Kjekt å treffe nye forumdeltagere også. Flott med damene som var tilstede også. Det borger godt for fremtidige treff blant Scanair forumistene. Her blir det å kaste seg over oppgavene resten av dagen før det blir retur over fjellet til SVG senere idag med SK4045. Ha en fin dag alle forumister og lesere av forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Ble noe sent på jobb i går. Tror denne dagen kan gå sent gitt.
Ellers intet nytt, enn å holde seg flytende til arbeidsagen er over..... Ha en fin dag ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god torsdag fra hjemmekontoret på kjøkkenet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Då har den unge Savipix tagit jullov från studierna. Nu återstår bara 3 dagar jobb på STOKE innan jag kan ta jullov med gott samvete. Önskar alla forumister en fin fortsättning på dagen där solen skiner i kapp med mitt humör
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag og takk for hyggelig julebord igår. Det var fint å se mange folk der, både kjente og ukjente. Det var synd jeg måtte gå litt tidlig, men sånn går det når alle avtaler skal holdes før jul.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God aften fra CPH hvor jeg nå har vasket og gjort leiligheten spotless, og nå er i full gang med stryking av en altfor stor haug med skjorter og sengetøy. Siste av fire maskiner vasketøy går nå. I believe I would make a great housewife.
Ha en strålende aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ja, når du stryker sengetøyet så..............
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen, det er dagen etter ukens beste! | Bergern | Flyforum | 12 | 14-11-2017 18:58 |
Etterlysning etter julebordet i Oslo | imm | Småprat | 6 | 26-01-2017 22:29 |
God torsdag morgen | Chriscross | Flyforum | 21 | 10-06-2016 04:31 |
God torsdag morgen | Futura | Flyforum | 42 | 15-07-2011 04:05 |
God torsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 06-01-2005 22:33 |