![]() |
|
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2007
Posts: 288
|
![]()
Når man snakker om at SAS er så punktlige, burde det kanskje også nevnes av at selv om flyene har ACARS hjelper det lite når pushtidene regnes ut fra "Breaks off" som blir gjort av kapteinen, og ikke når flyene faktisk pusher. Skjer daglig at flyene har pushtider når de fortsatt står på gate. DY sin ontime regnes kun ut i fra mvt som blir sent av handlingsselskapet. Kanskje til ettertanke?
__________________
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hipp hipp hurra hurra for Trety! | EB | Flyforum | 22 | 21-09-2007 16:39 |
Hipp hipp hipp hurra hurra hurra... | EB | Flyforum | 22 | 02-01-2007 19:15 |
Hurra | sk931 | Flyforum | 1 | 14-03-2005 12:18 |
3 x hurra for Norwegian | EB | Flyforum | 16 | 25-02-2005 18:04 |