![]() |
|
![]() |
#81 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ah, der var den! Takker og bukker
![]() |
#82 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg går forbi San Leandro et par ganger denne uka, skal jeg stikke hodet innom og sjekke om det er plass og hvordan det kan passe?? Hvor mange plasser?? 14 stk??
Det er også en annen spansk, Toro Toro, i nærheten. Er det et alternativ hvis Leandro ikke har plass? Sjefsorganisator får plinge inn en PM eller et svar så tar jeg turen, falt litt av lasset om det var Someone eller Tommy som har kontroll med excel-oppfølgingen her nå.
![]() |
#83 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da skal Discus gå innom San Leandro å høre så får vi se hva som skjer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De har god plass på San Leandro; til høyre når man kommer inn har de to lange bord som er litt adskilt fra resten av restauranten. De tar for øvrig ikke i mot bordbestilling dersom man er mindre enn 6 personer. Merk at det er barkrakker man sitter på, så dersom noen av dere har dårlig rygg så burde vi se etter et annet sted (ikke at jeg tror at det finnes syke og svake på dette forumet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da blir det plass til 14 stk hos San Leandro i Vika lørdag 20. desember kl. 19, nærmere bestemt Haakon VII's gate 10
- kun få skritt fra NSB Nationaltheateret, utgang i Vika. - rett ved bussholdeplassen der bussen til Bærum/Asker/Hurum-bussene går - evt. for de bilende, mange P-hus i Vika med "kino"-priser om kvelden http://www.sanleandrotapas.com/OSLO_VIKA.php
![]() |
#86 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glimrende. Takker for hjelpen, Discus og Roberto. Gleder meg til aa treffe alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Høres bra ut, blir morro å treffe dere!
- Thore |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og for vaare danske forummedlemmer, kan man nevne Henrik's (herro) lille arrangement i Kobenhavn den 19. desember
http://www.flyertalk.com/forum/showthread.php?t=894405 |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Newcomer
|
![]()
Hei
![]() Hvis det fortsatt er plass til en jente, blir jeg gjerne med. Hadde jo vært morsomt å bli kjent med flere fra forumet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Plass er det og velkommen skal du vaere.
Da er vi plutselig 3 jenter tilsammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kommer forresten med SK1452 paa loerdagen. Fikk booka om uten problem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tommy: Er det fortsatt ledig plass? Ser det er holdt av 14 plasser og det er vel allerede 14 påmeldte? Kan bli med hvis overbooking er tillatt
![]()
![]() |
#93 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Plass ordner vi! Arrangementkomiteen ringer og soerger for at det bookes en ekstra plass til vaar venn jc. Someone? Discus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Er notert, skal sjekke hvor mange plasser de har rundt bordet/i kroken vår og evt. justere neste uke (er vel alltids en som får influensa el.l. også tipper jeg)
![]() |
#95 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk
![]() ![]() ![]()
![]() |
#96 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det kan også noteres Martin+1..
Felles bekjent av meg og Tommy, som har vært heftig avbildet i et par av mine trip-rapporter.. 90% sikkert at han blir med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vi, håper alle holder seg rske og friske, men statistisk sett med 15-20 stk.... Uansett skal vi nok få plass til både jc... og Martin! Bare Tommy holder post nr 6 ajour så skal jeg telle seter i neste uke så det ikke blir alt for mye frem og tilbake hele tiden.
![]() |
#98 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Snakket akkurat med nevnte kompis.. Han kunne ikke... Han skulle dog på et arrangement et par steinkast unna, så det var ikke umulig at han evt. dukker opp utpå kvelden.. Men han trenger altså ikke stå på gjestelista for middagen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Popular Aviation ALA 1931 | krølle | Flyhistorisk forum | 0 | 09-12-2015 00:13 |
By popular demand: Name the Airport 2 | LN-KOG | Flyforum | 3 | 23-11-2007 01:02 |
Tommy og Tigern | ENKB | Flyforum | 0 | 28-03-2006 11:13 |