![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har gitt opp å få tak i en billig sykkel, og mener jeg brukte mer enn nok. Og så må man ha lykter, for det er påbudt, og forsikringsgodkjent lås og gud vet hva. Det var noe av det billigste "Cykel-Søren" hadde ihvertfall.
(Men joda, jeg synes i utgangspunktet noe gammelt dritt hadde funket helt fint til formålet, men jeg orker ikke lese annonser - og sykkelauksjon klokken åtte på lørdag har nå to ganger visst seg umulig å komme seg opp til.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Og når noen stjeler sykkelen din, så "finner" man seg et vrak av en sykkel en hjem fra fylla en dag, så lenge den man "finner" er i dårligere stand enn den du "ga" fra deg har du da hatt et netto bidrag til den Københavnske sykkel pool ![]() Det er en grunn til at hver gang kommunen har oppryddning av eierløse sykler på Nørreport og andre knytepunkt så tar de med seg drøssevis av sykler som havner på auksjon helgen etter på. I hybelhuset jeg bodde i først året vil jeg anta at maks halvparten av syklene var eid av noen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Da er jeg godt igang med arbeidsuken. Nok en travel og interessant uke står for døren. ABZ står på destinasjonskartet for morgendagen, og OSL turen taes på fredag denne uka. Torsdag har vi "off site" møte i avdelingen med påfølgende festligheter om kvelden. Snart er det Jul! Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jaja, da er jeg vel blitt lurt som vanlig. Jeg bare "så man vel måske ha lås?" - hvorpå han svarte helt klart, ja forsikringsgodkjent lås. Jeg innbiller meg at innboforsikringen dekker sånt.
Problemet var vel heller at jeg ikke hadde hatt sykkel nå på flere måneder, og at min samboer fikk seg sykkel for en måneds tid siden etter at hennes foreldre var på besøk. Så nå var det "hennes tur til å mase på meg" - og nå har vi om ikke annet sykkel begge to. Oh well, done deal.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandagsmorgen! | Solguden | Flyforum | 16 | 01-08-2011 19:00 |
God mandagsmorgen. | Hickok | Flyforum | 21 | 18-07-2011 23:02 |
God mandagsmorgen.. | pgaa | Flyforum | 9 | 05-04-2011 15:03 |
God Mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-06-2010 16:38 |