![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
jeg synes hele artikkelen er litt sånn "La oss kaste litt dritt om sas". I papirutgaven kan du jo lese om den traumatiserte gjengen som måtte ha oppreisning for en kald flytuer fra BKK til CPH med SAS.
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg skjønner at du som ansatt i SAS kan synes det er ubehagelig at det skrives negative ting om din arbeidsgiver, men av og til er det helt berettiget. Denne gangen er det til og med Aftenposten og ikke VG som skriver om SAS (eller kanskje mest om Austrian), men man kan selvsagt vurdere det slik at alle er ute etter å ta SAS (og ikke bare VG som ofte trekkes frem). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Rart at Europeiske ikke fått mere pepper i media da dem hadde lovt å dekke kjøp av ny billetter, for å så gå tilbake på det. Det mener jeg er verre enn vha OS eller SGS gjorde ller ikke gjorde. Men nå skal da Europeiske betale de 3000 som ikke OS betaler tilbake:
http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle2729230.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det som forundrer meg her er at enkelte nesten kategorisk avviser at fremstillingen fra den uheldige reisende her kan være riktig. Og i tillegg blir det påstått at vedkomne selv burde ha gått ut av køen for å "være frempå" blir bare vås og intet annet. Et flyselskap som en profesjonell part MÅ vite at det ikke ligger i alle menneskers natur å "være frempå", og dermed forholde seg til realitenene. Det virker åpenbart for meg at denne bransjen har en lang vei å gå innen helt elementær kundebehandling.
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg har selv opplevd lange køer på OSL og blir like sjokkert hver gang over hvor dårlig organisert ting er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Japan TransOcean landet mens ANA fortsatt sto midt på rullebanen | Trdfly | Flyforum | 1 | 04-06-2015 07:38 |
Satt i bussen mens flyet fløy over - tomt | imm | Flyforum | 6 | 26-03-2012 14:31 |
Dette skjer mens flyet står på bakken (VGTV) | Novair | Flyforum | 28 | 06-10-2009 01:13 |
Sto i bagasjekø da flyet lettet | sirpjalle | Flyforum | 28 | 02-07-2007 09:16 |
Propell reversert mens flyet var i lufta..... | SpotOn | Flyforum | 1 | 11-04-2006 17:10 |