![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tradisjonen tro skal det arrangeres julebord i regi av Scanair.no. Vi skal møtes, vi skal drikke, spise, skravle og ikke minst vi skal utveklse gaver.
Datoen er 17. desember 2008 og vi starter som vanlig 18:00. Menye blir: Velkommen til julebord hos Vognmand Nilsen på Grønland. Adressen til denne fem-stjerners restauranten er Rubina Ranas gate 3. Vi har valget mellom to menyer: Julemeny til kr 485 Rakørret fra Haadem i Valdres Pinnekjøtt med rotmos og sjy/lutefisk med ertepure og baconfett Krydderparfait Vognmandsmeny til kr 415 Hummerbisque med hummermousse og purre julienne Ovnsbakt torsk/Andebryst Creme brulée med ”trollkrem God jul! De som er med: Someone, ENGM RAMP, imm, Dag Viking, FlightDeck, Trety, OJB, LN-KGL, LN-KOG, Discus, TheTicketor, LCH, gustavf, jcnorway, MsMaverick - og mamma, learjet, Hickok, Fellowship, litt-amatør, Falcon, Concorde, raider66, ANX, beaver, princecharming, RobMulder, EB Last edited by EB; 01-12-2008 at 06:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nå er det jul igjen....jeg kommer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dette året SKAL jeg få det med meg Eivind! Count me in / sign me up - whatever!
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg er med, men med et lite forbehold. Planlegger å reise til fredlige omgivelser på Barbados 20. desember, muligens noen dager før...
Elles synes jeg det var et bra sted der vi hadde siste fly og vin treff. For min del kan vi godt dra dit igjen. IMM
Life is Brutale Last edited by imm; 24-10-2008 at 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hmmm.. er det ikke mulig aa ha dette arrangementet paa loerdag den 20. istedetfor? Vi er en gjeng som planlegger aa moetes da: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=37934
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Onsdag 17. høres ut som en god plan. Første dag i friperioden, så enten stiller jeg eller så er jeg på overtid
![]() Fjoråret var jo trivelig, men kanskje vi skal få litt mer "mat" som mat? Vinen var derimot top notch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Men tror kanskje EB mente øst eller vestkanten av Oslo. I så fall kan kanskje vi i nærheten av SVG ha et selv ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Men lokale julebord er selvsagt noe som oppmuntres ![]() (og vi har uansett hatt diskusjonen om dette tidligere og det kjøres en enkel linje: De som arrangerer bestemmer tid og sted. Hvis ikke blir det mange kokker og enda mer søl) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tyvärr kommer jag hem från Milano dagen innan och jag tror att det är någon som kräver lite uppmärksamhet av mig efter att hon har varit borta i fyra månader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
..og noen har ugunstig arbeidstid, som gjør at lørdag er omtrent den eneste kvelden i uka som passer til noe sånt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg vet ennå ikke når jeg setter kursen mot Norge i forhold til jul - og jeg har også et julebord jeg skal arrangere siste uken før jul. Men hadde absolutt vært hyggelig og ta seg en tur og treffe godtfolket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Håper på å komme den 17., men er ennå ikke helt sikker. Den 20. kommer jeg hjem fra Polen, målet må være å rekke i alle fall en av gangene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den 20. får jeg nok ikke til (planlagt førjulssamling med familie), men den 17. skal gå bra for min del.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
17 går ikke for min del, da er arbeidsperioden min begynt...så jeg kan ikke dessverre sånn som det ser ut nå, men ting kan endre seg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Min 17DEC ser bra ut som bäst. Kanske man skall dra sig ur sängen och sätta sig på flyg för att komma Väst-ut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hmmm, gjerne 18, EB - så rekker jeg å karre meg ned til sentrum fra OSL (så gjerne i ikke ltfor lang avstand fra en togstasjon)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Skal bli... Vi starter 18...og stedet skal være lokalisert slik at CK ikke trenger GPS for å finne frem...Men det hindrer ikke oss andre fra et lite vor-spiel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ÜberScanFlyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana | Someone | Flyforum | 116 | 10-12-2019 22:43 |
Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00 | Someone | Flyforum | 183 | 11-01-2017 17:37 |
Flyprats julebord - Oslo 1. desember | Someone | Flyforum | 91 | 02-12-2011 14:44 |
Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember | EB | Flyforum | 116 | 20-12-2009 19:14 |
Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember | EB | Flyforum | 221 | 12-12-2006 11:49 |