![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tøft! (jeg ble nesten ordblind da jeg oppdaget dette, og fant ikke tråden). Dette er jo spennende, la oss håpe at verdensøkonomien ikke ødelegger for denne og mange andre ruter.
|
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Velkommen til Oslo. Tviler på at jeg selv kommer til å fly US med 757 over dammen - men tilbudet er topp og stjernealliansen gir andre større konkurranse.
|
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette er vel det amerikanske flyselskapet som var beryktet for en rekke ulykker og nesten-ulykker på 90-tallet?
Jeg har kun reist med dem en gang, mellom LGA og LAX via. Kansas City i en sliten 737. Men dette var i 1990, da det var full servering. Nå ser jeg de får mye pepper, bla. på Airliners .net. Men det nye business-produktet deres skal visst være brukbart..? Selv tar jeg ikke 757 over dammen. Har flydd CO en gang, og der fristet ikke til gjentagelse. |
![]() |
![]() |
#64 |
Newcomer
|
![]()
Veldig positivt. Håper ikke stadig økende $$$ kurs ødlegger for mye – I.o.m. at vi snakker om en sommerrute er den jo først og fremst beregnet på ”leisure markedet” Ser at de vil dytte inn 179 pax mot 175 som CO benytter. I.o.m. litt forskjell på biz konfigurasjon bør effektiv seteplass tilnærmet bli den samme. Så da venter vi i spenning på Delta...
|
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott at US Airways kommer til Osl. Denne ruten var jo allerede nevnt i sen sommer, men nå kom den altså! Fantastisk moro for 10 års jubilanten Osl!
Tenker SAS ledelsen på Frøsundavik smiler fornøyde over at en STAR partner nå kommer inn og tilbyr en rute der SAS selv ikke har kapasitet til å fly ![]() John Dueholm har sikkert allerede ladet hagla og er på vei over til Tempe..... |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For CO syntes sikkert det er helt OK ?
|
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var godt nytt i høstmørket!
Får bare krysse fingre og tær for at dollarkursen ikke ødelegger for mye framover og at US Airways opplever like stor positivitet på OSL som Continental ![]() Gratulerer til Gardermoen, Norge og Nordmenn ![]() E!
#69 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Great news!!
Artig med nye reisemål, og at de er i riktig allianse opptjeningsmessig skader heller ikke. Lykke til US Airways! |
![]() |
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Jeg tror ikke SAS reagerer noe spesielt her.
De har jo enda ikke egnet kapasitet/fly til å ta IC ruter fra OSL til US east coast. Mulighetene er nå forbi for en periode for SAS å starte opp noe vestover fra OSL. Den muligheten lot de gå fra seg før CO startet opp fra OSL. |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
WOW kan det virkelig stemme 600.000 amerikanere og nordmenn fra Osl til Statene?
- Vi har en trafikk på rundt 600.000 reisende hvert år som skal til ulike deler av USA. Så vi har plass til flere selskaper i tillegg til Continental og nå US Airways. Det er liten konkurranse om direkteruter det store passasjerantallet tatt i betraktning, sier Kobro http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle2728548.ece Last edited by MartinL; 23-10-2008 at 10:13. |
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann sirpjalle!
Quote:
Dag
![]() |
#77 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Hvorfor handler ikke SGS US Airways siden de er med i Star Alliance?
#78 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Dette er veldig gledelig, regner med at SAS kommer til å mate passasjerer inn til OSL for US. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Tviler jeg på. De gjør vel ikke det på ARN?
|
![]() |
![]() |
#80 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
I CPH er Star-selskapene Swiss og Tap hos henholdsvis Novia og Menzies, mens Novia handler AirBaltic. Pengene rår vel... |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways A320 - Nesehjul kollapset i PHL | Twin Otter | Flyforum | 4 | 14-03-2014 10:03 |
Service US vs BA vs LH vs.... (splittet fra: US-Airways, OSL-PHL også 2011?) | SAS-Steward | Reiseforum | 2 | 13-12-2010 20:56 |
US-Airways, OSL-PHL også 2011? | Orbiter | Flyforum | 49 | 13-12-2010 19:33 |
OSL 19 mai 2009 | JanSev | Bilder & foto | 2 | 19-05-2009 17:17 |
Lang dag på OSL 16 Mai 2009 | Tom McNikon | Bilder & foto | 11 | 18-05-2009 16:00 |