![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i Seattle er kl. bare 1824 paa torsdags ettermiddag, det er litt regn i luften ellers o.k.
Dagen gikk med til besoek paa Boeing Field og museet der. Saa inn til downtown SEA og noen ettermiddagsglass sammen med DC-8-63. Nu sitter vi noen stk. i lobbyen og venter paa flere crew foer vi gaar ut for aa finne et sted og spise middag. Pussig fenomen: Jeg fikk en SMS fra DC-8-63 tidligere i dag. Nu faar jeg samme melding for tiende gang. Kommer med saan ca. 30-60 minutters mellomrom. Irriterende! Ha en fin fredag!
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Snart helg! Lang vei til helgen enda, men den kommer like sikkert!
I helga er det flyshow i Dallas et sted. Det er det eneste jeg har gjort av planlegging i den forbindelse, men det er planer for å dra til det showet. Når noen nevner thunderbirds så er jeg med ![]() Ha en god fredag. TGIF... TGIF!!!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen godtfolk i fra søyla!
Her en snart nattevakten slutt, så blir det noen timer på øyet før jeg skal ut og hjelpe Lillebror med å kjøpe bil, før det bærer tilbake på senvakt før tidligvakt lørdag, sååååååå skal det ut og festes og feire flyplassens 10 årsjubileum, det skal bli hyggelig... Ha en strålende helg alle!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Morgen Fra Knepp!
Har Fløyet 2 turer OSL-TRD-OSL i natt med PT70-73T. Nå er det noen timer på øye føen en ny runde i Morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
TFIF.....først en dag på kontoret, så er det helg. Ut å spise med fattern et eller annet sted, før det blir bytur med noen kamerater. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
Lettskyet og 5 grader i området rundt bunker'n - strekker jeg med å titter ut til venstre ser jeg en Kalitta 747-100 - smooth! ![]() Blir sittende her til 14:30 deretter hjem og dusje, sove, skifte også blir kvelden tilbrunget i SAS hangaren med Thomas/Harald og 1500 andre! ![]() Ciao
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen forumister!
Dagen i dag startet i samme trend som i går! Kanselleringene vil ingen ende ta ![]() Ellers er det vått og grått i Mosjøen. Ser fram til kl 1445 når man kan ta velfortjent helg! E!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Trøtt som en strømpe i dag, var vel ferdig på jobb ved midnatt i går, så det er godt at det er fredag i dag og helg om 6-7 timer.
Så nå har jeg satt meg ned til å lese igjennom Scanair-forumet før jeg fortsetter! Ha en fin dag da forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Hvis noen av kollegene på en fredag sier det blir kveldsjobbing så er det bare å dra fram denne i hodet... ![]() ![]() For min del så blir det ingen overtid og mest sannsynlig en rolig dag på jobb. Ha en finfin fredag forumister!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kalitta fueles nå!
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Rica Helsfyr!
Ble en rolig tur inn til Oslo med SAS i morges. Turen gikk i Frøydis Viking, som virker som en splitter ny 738, med winglets. Den hadde lyseblå skinnseter, og det har jeg aldri sett før. Så det var tydelig at dette var en maskin jeg ikke hadde flydd med før. Nå blir det møte hele dagen, før SAS tar meg hjem igjen i ettermiddag. I kveld blir det mexicansk og øl. Glær mæ! TGIF! Ha en bedre fredag, everyblody! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. I dag er det "fagdag" for store deler av bedriften, det betyr at undertegnede skal lage potetstappe. Ja, det er mye rart i næringslivet for tiden. Ha en fornøyelig weekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God "morgen" fra Vøyenenga. Trist vær, men jeg skal uansett være inne og jobbe i leiligheten. Jeg burde, som industridesigner utdannet på arkitektskole, tegnet ut hele leiligheten i 3D forlengst, men det er noe med å løse ting underveis også. Nå skal det sies at alle de viktige valgene er gjort forlengst. Det er imidlertid noen spørsmål som dukker opp:
Jaja. Og slik går no dagan. Ha en brillefin dag, alle sammen! K |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger,
Her over i sørvest er det rimelig vått og grått på morgenkvisten,men det bedrer seg vel utover dagen forhåpentligvis. Brukte litt av første del av arbeidsdagen til å bestille en haug med jobbreiser resten av året. Tendensen er tydelig. En rekke SK flighter er tatt av plakaten fremover som gir et litt annet reisemønster fremover. Noen tidlig flighter er avblåst i ruteprogrammet som betyr reise kvelden før for å rekke planlagte møter dagen etter. Irriterende! Hotell situasjonen er i ferd med å bedres i den fortstand at det "aber pløtshlich" er godt med ledige rom i flere byer. Det er tydelig at mange nå er i ferd med å stramme inn på reisebudsjettene. Finanskrisen begynner å gjøre seg gjeldene og verre kan det vel bli en periode. Vel , den som lever får se , verden går i alle fall videre uansett. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Kyrre Som nettopp har bestilt tur til Telford i november. Kan aldri få nok plast vettu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
TGIF fra barteland
I morra bærer det sørover og nordover inkl. et besøk til "Tobias i Tårnet" aka.ENGM RAMP......Der bys det på kaffe og omvisning.Blir spennende .... Idag blir det veeeldig rolig, da avgang fra TRD er 0720 i morra tidlig. Ha en flott helg folkens ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Synes også at selve setene ikke er spesielt bra på den nye 737-800. De virker simple og billige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God fredag alle! Fått gjort noe av det viktige i dag, men tror jeg skyver på månedsrapportene til på mandag. Ingen som har mast om det, så jeg tar sjansen. I morgen er det kamp og så den klassiske "Red River Shootout mellom Texas og Oklahoma på tv, blir nok Oklahoma som tar hjem den seieren tenker jeg.
God helg til alle og gratulasjoner til Ahtisaari! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Har all sympati for problemstillingene. Skal selv flytte inn i overmøblert bolig der lite kan endres/fjernes, og pønsker desperat på hvor flybildene og flymodellene skal få plass. Derfor noen ferdigtygde svar til deg: 1) Hvordan plassere en del hyllemeter med flybøker? - - Kjøp ikke-standard dybde bokhylle og sett inn ekstra hyller, til de "små" bøkene. 2) Hvor skal 1:100-modellene stå? - - Henges fra taket i rommenes hjørner der man ikke slår hodet inni dem. 3) Er det i det hele tatt plass til modeller i skala 1:48? - - Nei. Vent med å bygge flere til livet har gått litt videre og resten er ivaretatt. 4) …sette kunst på lager for å få opp tegninger av militærfly, gamle SAS-plakater, etc. Eller kan jeg? - - DEFINITIVT JA!!! Flytrivselsfaktoren er da såklart viktigere enn all slags kunst. 5) Altfor mye hardware har allerede vært et problem i mange år, og nå får jeg mye mindre plass. Må jeg begynne å kvitte meg med ting? - - Grøss nei. Familie/slekt kan ha LITT plass "på loftet", du trenger ikke sette alt på ett sted. Lykke til. Tar gjerne konsultentoppdrag mot et rimelig honorar (klå på flymodellene)… ![]()
Intet er som musikken fra en stor stjernemotor... Last edited by ANX; 10-10-2008 at 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt annerledes bilder fra langt vest | OMW | Bilder & foto | 1 | 03-07-2008 21:23 |
Julebord for Avd. vest | Tommy777 | Flyforum | 63 | 05-12-2006 12:41 |