![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hei folkens
Vært oppe en time allerede. Taksi til LST ( Lillestrøm) stasjon 0435, flytoget 0455 og så endelig tilbake til longhaul 772 med KL...... ![]() Ha en fabelaktig dag og helg og uke framover. Pingle-Reidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Ja endelig en longhaul reise igjen - men her er det klart for 747-400 med Lufthansa. I dag er det forøvrig mitt 10 års jubileum med OSL - for 10 år siden hadde jeg første flight til London fra OSL.
Dagen i dag starter med litt jobb her hjemme før avreise til OSL og så avsluttes dagen med +36 grader i Dubai. Ha en bedre torsdag og en enda bedre helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra MJF!
Nok en dag hvor man blir møtt med kansellerte fly pga. tekniske "småfeil" og mangel på teknikere da de har ferieavvikling og har brukt opp overtidskvotene sine... Skal bli meg en fin høst/vinter dette ![]() Frokost og mere kaffe nå! E!
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Good morning from FBU
![]() Fare for fog her -evt smog? ![]() Ha ein tåkefri dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Guud morning fra Sogndal Lufthavn!.
Temperaturen på er på levelige +7 grader, og det værste er at man er godt fornøyd med det. Last edited by LN-EIR; 09-10-2008 at 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Tåke da jeg kjørte hjemmefra, men nå ser det ut til at det begynner å lette og jeg kan faktisk se himmelen noen steder gjennom skyene. En rask forum gjennomgang før det blir å fyre opp Excel arket med langt flere makroer enn Lillemyk designet det for......Ingen andre planer for dagen, bortsett fra å få gjort unna frisørbesøket jeg hadde planlagt igår. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Ingen store planer for dagen. Tar meg den frihet å kline på dagens stripe (merk: Skandiavia, ikke Scandinavian.... ![]() ![]()
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Den stripa var konge, JC!
Forøvrig god morgen fra KRS. Her meldes det om 9 grader og CAVOK. Her skal det verken flys i en sardinboks til SørAmerika eller i First Class til Dubai, for her er det kun hard jobbing som teller! Det skal flys i morgen riktignok, men bare en dagstur til Oslo, og det er ikke særlig spennende lenger. Nei, faktisk er det bare en stressfaktor. Og så på en fredag, da man heller burde vært hjemme og avsluttet dagen så tidlig som mulig. Men i dag er det torsdag. Planlegger å se filmen Flammen & Citronen i aften. Noen som har sett den og kan anbefale den? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Flott og frisk morgen her med fin sol som skaper en fin høststemning. Høstfargene begynner for alvor å gjøre seg gjeldene på trærne ser jeg . Like flott hvert år. Ermene er brettet opp for en tøff arbeidsdag. Returen til SVG går en eller annen gang utpå kveldingen. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad torsdag fra STO. Startet dagen med en løpetur i hagaparken! Veldig stolt av det, selvsagt. Ingen rotter eller tryn i dag, men jeg traff på et søtt lite ekorn.
Satser på retur til OSL i ettermiddag og hjemmekontor og en tur innom mine gamle koleger i grønt i morgen. Håper denne ikke innvirker på trafikken på ARN: http://www.arlanda.se/sv/Resenar/Nyh...ng-pa-Arlanda/ Visstnok vard et snakk om å stenge en rullebane i forbindelse med denne øvelsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du vet CK, vi har 3 banor på ARN
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
nå er de fleste flyene til OSL i kveld stappfulle, så kanskje det uansett blir en lang kveld på ARN....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra et lettskyet og 12 grader varmt TRD
![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, jeg skal vel ikke generalisere så mye om nord-Norge - selv har jeg aldri vært lenger nord enn Røros innen Norge.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'ættermidda fra et vått Alpharetta .. har fått litt hardt tiltrengt regn de siste 24 timene ..
Ikke helt i form idag, men har lukket meg inn i min lille verden med Sirius 'The Vault' og lett tilgang til væske for kompensasjon av tapt volum .. nei, ikke alkohol .. Relativt stille på jobben, noe som passer meg utmerket idag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
G'aften. Jeg skvatt, jeg - for meg er LST Luftforsvarsstaben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
For meg er LST et sted på Tasmania .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 13 | 26-05-2018 20:14 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 20-09-2012 20:12 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 05-05-2011 23:30 |