Flyprat


Go Back   Flyprat > Bilder & foto
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-09-2008, 04:23   #1
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,477
Default 2001 A Photo Odessey

Jeg flyttet til Seattle våren 2001, og de første månedene bodde vi i en midlertidig bolig like ved Everett. Derfor ble det en tur opp til stripa innimellom.

Denne 777'en beviste at det var dårlig stelt hos AA også før 9/11. De hadde ikke engang råd til begge a'ene!




Thai 744 HS-TGA. Det var vel deres første.


Veldig patriotisk. Og viser hvor flott det kan være der oppe. Kjerra tilhører University of Washington og ble vel pensjonert i fjor, gjorde den ikke, Finn-Erik?


Returnert fra Sabena .. Til Japan Japan Trans Ocean Airlines


En whitetail som havnet hos Jet Airways i deres tidlige dager ... Fotografert hos BF Goodrich.


Omregistrert til N733PA like etter at bildet ble tatt .. ex Braathens LN-SUZ. Flyr nå oljearbeidere i Alaska.


En fra Boeing Field .. NAA 757 N756NA før levering.


Til slutt, et 'skudd' fra Tampa hvor jeg var en snartur samme vår. Midway gikk jo konkurs og denne maskinen flyr nå for Air Senegal.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2008, 12:24   #2
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,708
Default Re: 2001 A Photo Odessey

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
En fra Boeing Field .. NAA 757 N756NA før levering.
Kult - den lever i beste velgående (knipset av undertegnede JFK august 2008) - fint fly:

__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2008, 22:09   #3
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,898
Default Re: 2001 A Photo Odessey

En liten kommentar til N580AS - den flyr fortsatt, i hvertfall for 17dager siden:
http://flightaware.com/live/flight/N580AS
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2008, 22:48   #4
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,477
Default Re: 2001 A Photo Odessey

Ja, men den var eid av UW, som solgte den. Men jegs er nå at den nå eies av Honeywell og ble overdratt i fjor.

http://registry.faa.gov/aircraftinqu...0&cmndfind.y=0
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hjelp til BGO-ALC t/r i 2001 eirikub Register- og ATC-Forum 2 29-03-2014 18:30
FBU-bilder fra 2001 Discus Flyhistorisk forum 1 21-02-2012 16:52
Premiair fra 1995-2001 Hpkris Flyhistorisk forum 4 16-01-2010 14:10
SK/WF Reg request 2001 og 2003 Twin Otter Register- og ATC-Forum 10 16-12-2009 19:23
SAS og 11 September, 2001 Vermont Viking Flyhistorisk forum 6 14-09-2009 13:21


All times are GMT +2. The time now is 17:48.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.