![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En riktigt god onsdag till er alla!
Idag blir det signering av kontrakt på min nya lägenhet i Uppsala och en hel del arbete relaterat till detta, bland annat besök på IKEA och ikväll kommer champisen fram för att fira! Det är varmt och fuktigt redan nu vilket bäddar för en ännu värre dag. Må så gott forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Gardermoen.
Første timen unnagjort, og mange igjen... Får se hva diverse selskaper klarer å finne på i dag som gjør at jeg må jobbe. ![]() *hentemerkaffezzzzzzzzzzz* Ha en flott dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... For et fantastisk lyn og tordenvær vi hadde i hovedstaden i går kveld...
Nå skal jeg hente en kamerat på et bilverksted før det blir nok en rolig feriedag. Ha en flott onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Tilbake på jobb etter en kort liten "ferie". Nekter å tro at dette blir en travel dag med mindre noen uforutsette ting skulle skje.
Kjente allerede da jeg satte meg i bilen at dette blr en varm dag. Iflg bilen var det 20-22 grader ute, mon tro om det har vært tropenatt eller nesten iallefall ![]() Vel ve, da var det å gå og hente seg mer kaffe for å våkne ![]()
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Gmrgn ... maa ha sovet daarlig ... fortsatt troett ..
Faar komme meg over paa kontoret og se om en dobbel espresso kan gjoere dagen lysere .. skjoent lysere ... solen skinner ennaa og den eneste gangen jeg har sett moerke i den siste maaneden var da vi kjoerte gjennom tunnellen mot Mo forrige uke .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Bergen helser god morgon
![]() Sol og sommer fortsatt, men mørke skyer truer helga. Temperaturen skal vel også falle..... Nyter det så lenge det varer. No er det arbeidsdagen som står på programmet. Ha ein fin dag så lenge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Akersgata.
Naturen ga oss her på Østlandet en finfin forestilling i går kveld! Gikk ut over signalanlegget på t-banen, men det var verdt det ![]() Ønsker alle sammen en fin dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen etter dunder og brak i går! Ser ut som det klarner opp, og dagen antagelig blir fin. Innsjekk på nett hos BA skal gjennomføres senere i dag for avreise til LHR i morgen.
Ha en strålende dag på bakken og i lufta!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra ENKJ. For et herlig skue på himmelen i går kveld, fikk ikke så mye søvn i natt, måtte bare se på lynet
![]() Akkurat nå: ENGM 300614Z VRB02KT 9999 VCFG FEW001 SCT046 BKN085 17/16 Q1022 NOSIG Satser på at det blir mindre skyer etterhvert, men jeg må si at det er godt med litt kjøligere vær... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen. Jeg må si at gårdsdagens tordenshow over Oslo er noe av det flotteste jeg noen gang har sett. Med utsikt fra Grefsen ble dette så spektakulært at det overgikk alt!
Så kveldens sushi med FBU 4EVER fikk en verdig avslutning i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim/Stjørdal
![]() Fortsatt strålende vær her ![]() Blir middag til min kjære søster i ettermiddag/kveld. Etter dette tror jeg kanskje det blir en liten treningstur i skog og mark. Ha en strålende dag alle forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Mo. Her skinner sola, utrolig deilig å kunne sykle til og fra arbeid i shorts og T-skjorte!
Siden sist har jeg også prøvd den nye søkemotoren www.cuil.com. Ble ikke helt imponert, det kan virke som den først er fremst er laget for å generere reklame. Tror jeg holder meg til Gugle en stund til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Søk på navnet mitt ... det er null sammenheng mellom hits og bilder på forsiden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Snytt for tordenvær som gikk langt øst og langt vest av Hamar i går kveld står jeg opp i håp om at det er "vår" tur i Hamar i dag/kveld
![]() D-13 ![]()
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 30-07-2008 at 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her på Oppsal fikk vi stort sett bare regnet i går, og det var såvidt jeg fikk se lynene. Overskyet idag og snart bærer det til byen for noen små ærend. Ikveld skal jeg også på en visning.....på tide å komme seg ut av gutterommet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg satt resten av kvelden og litt ut på natten på balkongen i 3. etg. Den vender mot nord og indre Oslofjord, så jeg hadde panoramautsikt til lyn- og tordenværet i natt. Har ikke sett maken siden jeg gikk på flyskolen i Florida i 1976! Halv ett ca. begynte det å blåse friskt fra nord og like etter kom regnet. Da tømte jeg cognacglasset og gikk og la meg.
Ble vekket av bommelibom i morges, samt en kraftig regnskur. Fremdeles overskyet, men det er tegn til litt brudd i skydekket. I dag blir det jobbing med noen kursmoduler i SAS-portalen i forbindelse med høstens simulatorøkt. Ellers ikke noe. Ha en fin dag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Serverproblemer legger en demper på dagens humør. Gårsdagens lyshow var så flott at man trygt kunne slå av Kveldsnytt, til tross for at det var Anne Rimmen som hadde sporten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra KRS.
Her ble det verken regn eller torden i natt. Men tempen var ikke under 20 grader, så det ble en varm natt. Tempen har passert 25 grader alt, men det blåse litt mer i dag. Det har nesten vært for varmt her de siste dagene. Jeg er hjemme med englebarna mens mor er på jobb. Har desverre noen dårlige kamerater som ikke er tilstede med båten sin slik at man kunne komme seg ut på vannet litt. Hadde ikke gjort noe med et bad i dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]()
En riktig finfin onsdag til dere alle der ute!!
Mosjøen stråler i sol og varme og jeg har hatt noen helt fantastisk nydelige dager borte fra jobben! Vært på stranda, badet, lest i god bok, grillet, pilset hver kveld og generellt bare kosa meg masse! Nå er de late dagene desverre over og det er back to wrk. Ettermiddag hver kveld og rett på arbeidshelg! Akkurat nå er det 27,3 grader på skyggesiden, og da venter MJF som et drivhus med minst 35 varme innendørs og grunnet streng sikkerhetskontroll vil det ikke bli mulighet for gjennomtrekk/lufting i avgangshallen ![]() Avinor!!!! Aircondition NOW ! ! ! ! Quote:
![]() Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
och nu är kontraktet påskrivet. Den 1/9 öppnar Scanair.no avd Uppsala
![]() ![]() |
![]() |
![]() |