Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 14-07-2008, 20:30   #31
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: Junaiten: Here we come again

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Ja, de har usedvanlig godt øl på Hooters. Det er hovedsaklig på grunn av det gode øllet og den lekre maten at jeg ofte legger veien om en Hooters restaurant når jeg er i USA

BF
Prøvde noen små hamburgere de hadde under "apetizers" på menyen.. De var faktisk utrolig gode sammen med Coronaen.. Men det gjør jo heller ikke vondt i øynene når man ser rundt seg på Hooters

Flyet dro avgårde, og landet ca halvannen time sent på EWR.. Gjorde egentlig ikke noe.. Fikk faktisk også sove mesteparten av turen..

Fikk bagasjen, og fant deretter en taxi.. Skulle så prøve å forklare hvor vi skulle (W - The Court).. W ble først Doubleview, der han tastet i vei på GPS'en sin.. Da han skjønte at det var W jeg sa, var det å forsøke å stave "The Court".. Eller hva med "W D.."?? Hadde adressen på en e-post, men batteriet gav seg selvsagt når jeg skulle klikke på akkurat den mailen... Da hørte jeg fra førersetet: "Is this it??", og da lyste det "W Hotel New York The Court" fra GPS'en hans. "Yes, that's it.."..

Cruiste avgårde på motorveien retning Manhattan, og jeg ble mer og mer imponert hver gang han kjørte rett fram i et kryss, når GPS'en pekte i alle andre retninger.. Allikevel kom vi fram til krysset mellom Lexington Avenue og 39th Street, og så den svære W'en over en dør..

Må virkelig si jeg liker meg her foreløpig.. Istedenfor den vanlige "autopilot"-innsjekkingen som man får enkelte steder, var damen bak disken utrolig hyggelig.. Tok i mot oss med et smil, fant navnet mitt på skjermen sin, og ba om kredittkort.. Marius meldte seg frivillig til å betale, og det var ikke noe problem... Hun sjekket kort og pass, og begynte allerede å tiltale Marius på fornavn (Marius er jo selvsagt et vanlig navn her borte..)..

Da rommet ikke var klart, var det å overlevere bagasjen til Tony, og deretter dra på frokostjakt. Fant en liten diner hvor det ble frokost, før vi trasket avgårde, og endte opp ved Applestore, tittet litt, og trasket nedover igjen.. (igrunn mye trasking til lite nytte..). Var tilbake på hotellet i ett-tiden, og rommet var da fortsatt ikke klart, så nå sitter vi i lobbyen med hver vår laptop og slår i hjel litt tid..
Martin is offline   Reply With Quote

Posting Rules