![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 08-07-2008 at 18:12. Reason: kvelds -> frokost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quick meals serveres paa alle SAS langdistanseflygninger i C for folk som vil jobbe eller sove. Det staar paa menyen paa alle flighter, ogsaa dag og ettermiddagsfilghter. Har ikke reist med de skikkelige sene flygningene paa lenge, men jeg har hoert mange som kommer med samme tilbakemeldingen som Andreas og ikke er happy med at man ikke har valget om aa faa skikkelig oppvartning dersom man oensker det. Maa aerlig talt si at jeg synes det er veldig svakt av SAS og langt under det konkurrentene serverer over atlanteren. (inkludert VS, BA, UA, LH, LX og BD som jeg selv har flydd en god del med selv) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Sorry - trykkfeil - er rettet.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo söndag 15 juli 2013 | JonathanAxell | Flyspotting | 3 | 15-07-2013 21:43 |
Oslo-Tallinn-Brüssel-København-Oslo-Helsinki-Oslo | FlightDeck | TripReports | 17 | 03-07-2012 12:50 |
Andre LYR - Jetairfly 8. juli / Titan 9. juli | Polaris | Spotteralerts | 4 | 08-07-2011 14:04 |
Fly over Oslo 28 juli | T J Johansen | Flyforum | 3 | 02-08-2010 15:01 |
Oslo-Bergen-Oslo-Stockholm-Helsinki-Göteboerg-Oslo | FlightDeck | TripReports | 16 | 16-01-2009 13:41 |