![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En hærlig ettermiddag med ekstremt mye vær, fra kraftig regn til sol og blå himmel gjorde det som alltid morro å ta bilder...
Jakten i dag startet på denne, LN-KHC.. ![]() ...og den kom jo med mer spenning enn det er lov til da jeg med assistanse fra Airbus 300 skulle via radar få hvite hvilken bane den kom på...ja så la den seg midt mellom og i siste liten la den seg over...bilen sto midt i mellom så noe fort gikk det ![]() Så var det en nokså forsinket dame som skulle til London... ![]() Men den kom jo tilslutt.... Så tar vi med oss LN-TUL som har fått et par winglets på seg... ![]() og en av dagens overraskelser... ![]() Fra Canada Air Force.... og denne..... ![]() Hva de gjorde der? tja si det..... Ellers ble Fly Excellent lagt på brikka og et par andre som kommer i en ny post.... Last edited by SK917; 17-06-2008 at 08:50. Reason: fordømte tastatur og den store sette bokstavene i riktig rekkefølge-leken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morro!!
Den US Navy DC-9'eren er vel basert i Brussel, tror jeg. De pleide iallefall aa ha en der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Spennende innslag fra Gardermoen. Fine bilder hvor skarphet og den slags sitter som det skal!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Canadier'n dro i går ja....
Jeg så den fra toget på søndag, og irriterte meg over at jeg ikke fikk tid til å reise opp i helgen. I dag morges var den borte.... ![]() Men flotte bilder iallfall! ![]() Skal muligens en tur opp dit onsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott jobba dette Hans Olav, litt av ett Team ja. Men sånn kan det gå når man ikke får vært der, men må se dem på radaren istedenfor. Og LN-KHC fiksa vi jo lett, selv om den var anonym.
![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå har du (eter min mening) fått tilbake de "riktige" fargene! Dette var er serie helt etter min smak! Topp bilder!
![]() ![]() ![]() Var en tur på osl om lørdagen, da kom også et par fly jeg ikke har sett før. Gutta på park sa det var militær charter. Det kan ikke ha vært det med dagens overraskelser og da? ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvorfor ikke prøve med noe annet enn Sonja Henie på LN-NOD, hun har jo vært på annet NAS fly før. Blir litt rotete å bruke samme real norwegian på flere fly synes jeg da..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Utrolig skarpe og fine bilder.
![]() Så det var du som stod på krakken og snakket i telefonen og fikk det brått travelt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Airbus 330. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Her var det mye moro! Forblir Solja Henie også på den gamle 737-300-maskinen?
Last edited by FlightDeck; 18-06-2008 at 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Spennede bilder, flott med den kanadiske! Også her med C9B
![]() Og jeg deler spørsmålene om hva som nå skjer med LN-KKJ?
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Rett og slett nydelig, skarpt til tusen!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Terrortrussel mot Air China fly på vei fra Paris | Tjab | Småprat | 0 | 26-07-2018 18:23 |
Turkish Airlines-fly forsøkt kapret på vei fra OSL | Novair | Flyforum | 17 | 06-01-2011 18:14 |
Bombetrussel mot fly på vei fra Toronto til Karachi | TC-JGY | Flyforum | 5 | 27-09-2010 20:48 |
To nye modeller på vei fra Zareh! | LN-REF | Samlerhjørnet | 6 | 29-01-2010 11:20 |
Nye ruter fra Gardermoen i sommer. | Herlov | Flyforum | 13 | 15-03-2005 21:51 |