![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Nice!
Men, det blir nok en dyr operasjon med 88 seters jet. Selv om jeg fremdeles mener det var en korrekt beslutning å sette SAS' Q400'er på bakken, skjærer det meg i øynene når vi taxer forbi 5-6 "mothballed" Q400'er med overmalte SAS-logoer ved SAS Teknisk på Arlanda hver gang jeg ankommer Sverige. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flere CRJ-900 til Air Canada | Someone | Flyforum | 0 | 06-02-2019 23:29 |
Flere CRJ-900 til Cityjet | Someone | Flyforum | 2 | 20-06-2018 12:57 |
Plass til håndbagasje på CRJ-900? | Ph34r | Småprat | 13 | 21-01-2013 15:58 |
Hvorfor brukes ikke CRJ-900 til å åpne nye feeder ruter til CPH fra NO/SE? | LN-AFG | Flyforum | 54 | 16-03-2012 09:35 |
SAS CRJ-900 til BGO... | Lamox | Flyforum | 14 | 21-01-2009 02:47 |