![]() |
|
![]() |
#21 | |
at your service!
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Boken koster 375 penger så vidt jeg husker. Kontakter du Avinor på Vigra vil jeg tro du får kontakt med mannen. Ikke utenkelig at boken er å få kjøpt hos Avinor på Vigra og. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Boka er å få kjøpt i kiosken på Vigra, samt i bokhandler i Ålesund etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Crew Chief ass.
|
![]()
Denne boken dere snakker om må jeg ha meg! Dette er jo tross alt min kjære flyplass.
Her tok jeg av for første gang som 1-åring på ruten ENAL - ENFB. Er enig med dere at dette er dårlig informasjon, og det er særdeles dårlig at de ikke laget til en dag for folk som ikke er ordførere eller lufthavsjefer! Her feirer landets mest sjarmerende flyplass 50 år, og det blir ikke gitt informasjon om dagen i det hele tatt. Jeg selv som er oppvokst på Vigra og bosatt i Ålesund har ikke hørt et eneste ord om dette ![]() Trist at jeg glipp av dette her ja. Får håpe på at de kan lage til en skikkelig dag for alle på flyplassen i nærmeste framtid. Dette tror jeg veldig mange hadde satt veldig stor pris på. Det er tross alt vi passasjerene som har brukt flyplassen i 50 år, og dette er også den eneste grunnen til at den står der den dag i dag. Er det bare meg eller er Vigra en litt "stille" flyplass hvor det ikke skjer stort eller de gjør så stort ut av ting? ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Utbygging Ålesund lufthavn Vigra | RJon | Flyforum | 33 | 01-05-2019 09:32 |
Ålesund lufthavn Vigra | LN-SSL | Bilder & foto | 4 | 05-07-2018 13:46 |
Evakuering på Ålesund/Vigra | AlexanderDGL | Småprat | 7 | 26-02-2018 16:47 |
Ålesund, Vigra | Twin Otter | Flyspotting | 4 | 26-04-2014 22:01 |
Ålesund lufthavn, Vigra - 16. Juni | Mantis | Bilder & foto | 5 | 18-06-2008 00:27 |