![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det som jeg opplverer på veldig mange selskaper et at de serverer maten før drikken?
Hva i alle dager skyldes denne praksisen? Jeg TRENGER drikke for å skylle ned den tørre sandwicen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
JO! Man kommer hjem 9-10 timer tidligere med SAS. Har ikke problemer med å innrømme at både svensk og dansk kan få meg til å føle meg hjemme... Så var det de norske avisene da...(...pluss at det vel også finnes nordmenn blant de som jobber og de som er passasjerer - eller hva DY?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Du er vel ikke tilfeldigvis også en av dem som kjøper vestlandslefse og G35 på supermercado'en i "syden"? ![]() Eller går på Viking Scandinavian Bar? ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Å lese Aftenposten og gå på Viking bar var en ny sammenligning...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fløy AMS-MSP (Minneapolis) med KLM 744 i 2002 og det var helt greit, ikke noe spesielt negativt eller positivt. Men det er jo en stund siden..
I fjor vår fløy jeg AF CDG - SFO med 340 og det virket som setene var trangere. Servicen der var OK, men transfer på CDG trekker jo ned.... Alt dette var i economy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synes det høres helt greit ut å gå bak og hente drikke selv når man er tørst. Heller det enn å vente på ei tralle ved matservering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Eksotisk og nytt fly. Om KLM er bra eller dårlig er opp til andre å avgjøre! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Forstår heller ikke at en kommer hjem 9-10 timer tidligere.......bare fordi det er dansker/svensker ombord og norsk avis. Skal mer til før jeg føler meg hjemme. Synes ikke SAS gjør at jeg føler meg "hjemme"....og ved utreise så faller vel argumentet ditt igjennom....kommer en jo ikke utenlands før 9-10 timer senere enn andre. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Enig med DY at du kommer fortere "ut" med andre selskap når man reiser fra Norge med BA, AF, KL eller et annet utenlandsk selskap. Om noen ikke føler seg hjemme ombord hos SAS så er det også greit - men for mange av oss så er det nettopp følelsen av å være hjemme igjen som gir reisen det lille ekstra. Og den følelsen kan godt være levert av en svensk, dansk eller norsk ansatt. SAS har også skandinaver som jobber i check-in på flere utestasjoner.
Tror også det er mange tyskere, engelskmenn eller franskmenn som har denne følelsen når de går om bord i en LH, BA eller AF maskin langt hjemmefra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Skjønner jo at jeg er ganske unik som faktisk ikke føler trang til å måtte føle meg hjemme 9-10 før jeg lander, og dermed har et langt større tilbud av flyselskap å velge i. Mangfold er bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
JA DU ER UNIK!!!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Samarbeidsproblemer Kenya Airways og KLM | imm | Flyforum | 1 | 01-07-2019 13:36 |
To Kenya Airways E190 i bakkekollisjon | Someone | Flyforum | 2 | 10-02-2019 13:12 |
Kenya Airways for 38 år siden.... | Potter | Bilder & foto | 6 | 22-10-2012 18:50 |
Kenya Airways utvider | SK931 | Flyforum | 0 | 10-07-2006 15:54 |
Kenya Airways bestiller 6x787 | Trety | Flyforum | 1 | 07-03-2006 15:17 |