![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
CK: Orbitz, var endel billigere. Fikk 5 stk. t/r billetter for rett i underkant av 10.000,- fra OSL til NCE.
Takk skal dere ha, det så bare så corny ut da for- og mellomnavnet var i ett ord. Da tar jeg meg en øl :-) PS: Hvis jeg stiller til LH skranken på OSL, vet dere om det er mulig å få printet billettene der? Tenkte jeg skulle sende dem til resten av reisefølget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I utgangspunktet er det vel elektroniske billetter over hele linja nå, da er er det ingen fysiske billetter å få printet. Men kan ikke si helt sikkert når jeg ikke har sett din reservasjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Hvis du ikke har ETKT, er det kun Orbitz som kan skrive dem ut. Vet ikke om det er blitt bedre de siste aarene, men jeg har vaert ute for manglende papirbilletter fra orbitz noen ganger, og da er det bare aa kjoepe ny billett og haape Orbitz rydder opp senere. Men med ETKT er jo selvfoelgelig dette ikke noe problem .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Tenker jeg tar en tur opp på Gardermoen i kveld å undersøker.......hehe! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Normalt holder det også med navn/ID
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]() Quote:
Fløy på elektronisk bilett fra ORBITZ Oslo-London-Madrid-RIO i fjor sommer. Resten av turen i Sør Amerika (Brasil, Chile, Peru, Equador og Bolivia) på ett (efter hvert) krøllete A 4 ark med reiserute og Ref Nr. Årets Sør Amerika tur (for å få med resten av landene) blir på samme måte bortsett fra i Peruguay og Uruguay hvor jeg fikk utstedt papirbillet av FARMER.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endringer i servicekonspet (og andre endringer) hos British Airways | robertaas | Småprat | 144 | 20-07-2023 04:56 |
Booking på Orbitz | LN-FHU | Reiseforum | 7 | 13-11-2014 11:17 |
Endringer for noen i 2 PC konseptet (BA, NW, DL, CO) | Discus | Reiseforum | 38 | 30-11-2011 15:16 |
TRF-RYG-OSL , noen endringer i luftrommet ? | sail4fun | Flyforum | 7 | 25-07-2007 00:04 |