![]() |
|
![]() |
#21 |
TurbopropFlyer
|
![]()
Gratulerer med dagen alle sammen.
I Bergen er 17. Mai været perfekt, en fin dag å streike på ![]()
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gratulasjoner fra Nærsnes i nordavind og regn! Flagget ble heist kl.08:00 presis og skal ned ikke senere enn kl.21:00. Flaggregler må følges!
Omelett, friskpresset appelsinjuice og doble espressoer gir alltid en fin start på dagen. Jeg tror jeg dropper arrangementet på skoleplassen iår. Blir i våteste laget. Dessuten blir det muligens en rekke omkalfatringer på de neste dagers program, jeg har stand-by vakt pr. tlf., så det blir nok noe stryking av uniformsskjorter og slikt for å være forberedt. Men idag og imorgen har jeg fri. Det blir Ferrari Brut i ettermiddag, noe indrefilet med portvinsaus, pommes frites, stekt sjampignon og asparges til middag, skylt ned med en Amarone. Grappa eller cognac etterpå. Jeg tror det blir en fin kveld, jeg! Ha en fin da alle sammen! ![]()
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
gratulerer med dagen fra Asker. Her snør det!! Det er hvitt utenfor vinduet og jeg har opplevd noe nytt - å fryse i bunad på 17. mai!! Global oppvarming my, ass!! Vi har byttet ut isen med varm rømmegrøt og fyr på peisen! Hipp-hipp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God 17 mai fra TRD
![]() ![]() ![]()
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]() Quote:
![]() Stemmer det flyene går selv på denne dagen og faktisk en hel del i tillegg pga. streiken. Det som var en langhelg fra torsdag kveld til mandag ble i stedenfor jobbhelg. 17-24 i går og 05-15 i dag. gjesp!
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer så mye med dagen!
![]() Ble en av de yngste 17 mai talerne her i år på KB heli depature ![]() Ha en fortreffelig kveld! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gratulerer med dagen 17 mai | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 17-05-2011 21:27 |
Gratulerer med dagen.. | Egenes | Flyforum | 16 | 08-10-2009 16:11 |
Gratulerer med dagen... | jcnorway | Flyforum | 5 | 13-07-2009 16:06 |
Gratulerer med dagen! | TOS | Flyforum | 1 | 25-03-2007 15:01 |
Gratulerer med dagen !! | LN-HAT | Flyforum | 6 | 02-10-2005 23:44 |