![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag og snart nok en tur til Bergen...min andre hjemby denne våren - for det blir en tur neste uke også. Håper på flott vær - vi skal ha et arrangement i en av suitene på Clarion hotellet på Flesland - blir mye fokus ut av vinduet i ettermiddag/kveld. Ha en bedre onsdag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
Oppe klokka 0415 for tredje morgon/natt på rad....gjesp... Nok ei tidligvakt, og nok ein lang dag på jobb.. Men ein god morgon til alle forumistar, kvar enn du måtte befinne deg i kongeriket!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Kl 1520 blir det å sjekke inn til morgendagens tur til Madrid
![]() Last edited by AirbusTrond; 14-05-2008 at 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra Frösundavik.
Etter en deilig morgentur til kontoret er man på plass der man var for 12 timer siden. Solen skinner og det ser ut til å bli nok en deilig dag i den svenske hovedstaden. I kveld er planen joggetur til Bromma! (dog uten kamera) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Da er frokosten fortert og det er på tide å komme seg på skolen å fortsette skrivingen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra et regnfullt Trondheim
Kaldt er det også * Brrrr* ![]() Håper på bedring.... Ikveld er det kaffe og kake på bursdag til en kompis. Satser på "7 slag"... ![]() Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Solsiden, Oslo. Ser ut til å bli nok en fin dag som jeg ikke får særlig glede av da dagen må gå med til skriving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God morgen (ettermiddag) fra Malaysia. Det har virkelig vært en god morgen, for i dag har jeg hørt - og sett! - opptil flere airlinere. Vanligvis er det ikke et eneste luftfartøy å se, hverken over byen eller fra kontoret som ligger nærmere Sepang. Det er rett og slett naturstridig. Jeg antar politistaten også har regler for hvor man har lov til å ferdes over bakken.
I kveld er det en tur til skredderen, kombinert med en bedre burger-middag et eller annet sted. Det kan bli for mye lokal mat selv om den kommer i mange slags former. Å få sydd seg klær her i KL er egentlig ikke noen stor greie, og overhodet ikke sammenlignbar med industrien i Thailand. Det er billig konfeksjon fra alle de store designermerkene her, så skreddersydde klær har stor konkurranse. Men de er fremdeles skreddersydde. Ha en brillefin dag, hvor dere enn måtte befinne dere, og hva dere enn skal gjøre! K |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig opp og avsted. Her i CPh er det godt og varmt vær. det ser ut til at det blir LN-RKH til IAD. Hvis den ikke skal til EWR, da.
Ha en fin dag!
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag!
Grått og kaldt i Mosjøen. Snø i fjellet og alt annet enn vår/sommerstemning, men det blir vel sommer her også! Skulle egentlig male tak i går, men forberedelsene tok tid så malearbeidet påbegynnes etter en runde på scanair.no. Prioriteringer på topp ![]() Ellers er det MJF fra 1530-2300 hjem og snu i senga og på igjen 0500-1445 i morgen så tar jeg helg, laaaanghelg! Quote:
E!
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Oslo S. Hadde en halvtime på meg før jeg må løpe i møte.
OK flytur inn fra KRS med LN-TUH med den gamle typen Braathen seter. Ikke videre behagelig egentlig. Med suksessen fra gårsdagens poll om toalettpapir og sylteagurk, har jeg (i disse agurktider) tillatt meg å komme med enda en poll. Inspirert av LN-MOW lurer jeg på om det er flere enn meg som synes rekesalat på pølser er en vederstyggelighet, eller som LN-MOW, at det er deilig. Stem i vei her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=31578 BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Det er vel ikke akkurat morgen kan man vel si, men endelig har jeg fått tid til å sette meg ned....
Ha en mindre travel dag folkens! ![]()
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]()
God ettermiddag fra Scandinavian Lounge på Kastrup. Her var det mye ommøblert og pusset opp siden sist, til det bedre. Nå er det snart hjem i en full MD80 og til sengs.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta som melder om 14 grader og skyet.
Her blir det lunch paa Hooters med et par ex-kolleger foer det blir UEFA-cupfinale. Innimellom alt dette maa det jobbsoekes litt og et par kontakter maa foelges opp. Og i bakgrunnen surrer Yes paa Sirius 'The Vault'. Kan ikke snakke stygt om en radiokanal som spiller hele laater fra Tales From Topographic Oceans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Første arbeidsdag etter en førsteklasses pinseferie i Stockholm.Travel start på dagen og en kort uke gjør uken hektisk. Heldigvis skal resten av uken tilbringes i ro på hovedkontoret uten jobbreising og det er jo en forandring. Litt fiksing av hagen står på programmet etter arbeidstid. Det vokser jo som bare fanden i solskinnet for tiden. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Bodde på Mornington Bromma hotell siste fire netter , rett sørøst for terskelen til Bromma flygplats. Trafikken gikk 60-80m over ved siden av hotelleriet. Fin plass å bo . Man kan sitte på terrassen på hotelleriet med vin eller brennasvin og telle fly. Er man kjapp med kameraet får man med seg det som fyger over. Her var nok jeg litt sen i avtrekkeren etterhvert som kvelden seg på.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
OJB: på joggetur er det ikke praktisk med kamera, men leiligheten jeg har her borte er bare 5-6km fra BMA, så etter å ha "caset" plassen i dag, regner jeg med å ta meg en kveld der borte med kamera og niste... Noe må man finne på mens man er i den svenske hovedstaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Take your point. Mellom 18.00 og 20.30 er det rimelig bra trafikk inn til BMA.
Forøvrig , kl 10.40 nå mandag 12.05 landet det en L1011 på ARN. Jeg var på tur opp til ARN for å ta noen bilder av Caravellene og Jumboen der oppe da en L1011 landet. Dog så jeg ikke hvilket selskap på grunn av at morgensolen fra øst blendet meg. Maskinen takset etter landing forbi fraktterminal området og ut av syne. Noen der borte i ARN miljøet som vet og kan opplyse hvor denne sjeldne fugelen kom fra og hvilket selskap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Mener aa ha lest at en Luzair L-10 har vaert en del paa ARN i det siste paa wetlease for en eller annen charteroperatoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |