![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
ikke uventet. Da vi var i Seattle, var det mange som hintet frempå at det kanskje ikke var så lurt å ha xxx antall underleverandører
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]() Quote:
Vought har siden 2006 vært i en mindre god økonomisk tilstand, og dette er blant årsakene til at de har vært den samarbeidspartneren som har havnet på etterskudd. Det at de blir kjøpt ut herfra hjelper dem nok økonomisk, de kan da fokusere mer med å få opp produksjonstempoet for section 47/48. Boeing har fra før av en del hel del folk som overvåker arbeidet hos Vought, og nå får de også mer kontroll over de mest sentrale anleggene i hele produksjonsprosessen. Blir spennende å se hvorvidt Vought greier å levere mer komplette seksjoner til de neste maskinene, de som har vært levert til nå har vært rimelig ribbet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bombardier Global 5500 og Global 6500 | Someone | Flyforum | 1 | 04-10-2019 15:12 |
Delta kjøper 20 Embraer E190 fra Boeing, samt 40 737-900ER - KANSELLERT | Someone | Flyforum | 3 | 29-04-2016 08:28 |
ANA kjøper 70 fly fra Boeing og Airbus | Someone | Flyforum | 4 | 31-01-2015 07:01 |