![]() |
|
![]() |
#11 |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]()
Jeg tror dette lösningen ble mye diktert av Avinor sin budget.
Alle vet at dette er en midlertidlig lösning. Hva skjer na OSL rekker 35 Millioner? Da vil man bygge en ny parallel pir til T1. Det ville har vaert smartere a gjöre dette rett fra starten, mens denne lösningen er dyr og Avinor har begrensede midler til utbygging.
__________________
Business Analyst |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppdatering websiden | Rob Mulder | Flyhistorisk forum | 7 | 06-01-2011 20:47 |
Norwegian Oppdatering | OJB | Flyforum | 11 | 03-01-2008 13:45 |
LN-WIK oppdatering | Falcon | Flyforum | 4 | 20-06-2006 12:52 |
Rygge-oppdatering | Herlov | Flyforum | 0 | 26-01-2006 20:25 |
Rygge-oppdatering .. | Herlov | Flyforum | 16 | 31-01-2005 20:57 |