![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan noen som har kjennskap til KLM svare på dette?
Jeg har bestillt billett med KLM til JFK via AMS fra OSL. Oppdaget i dag at mellomnavnet til en av mine reisepartnere ikke har kommet med og dette mellomnavnet står i passet. Dette bør vel endres? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Betyr i praksis ingen verdens ting.. Jeg har hatt mine barn , med mellomnavn, på reiser over hele verden, USA inkludert, hvor kun fornavn og etternavn står i flybillettene.
Vi har aldri blitt spurt om dette mellomnavnet noe sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Skal ikke si noe sikkert, men jeg booker basically aldri mine flybilletter med mellomnavn. I USA er jo mellomnavn i praksis Middle Initial - altså bare forbokstav også. Ville ikke bekymret meg.
Dog - jeg kjenner ikke til KLM(enda) - men et manglende mellomnavn burde ikke være krise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har opplevd det samme for ett år siden med KLM, manglet mellomnavn.
Var ikke noe problem. Ingen spørsmål heller. Så det går nok bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Høres godt ut. Kjedelig å måtte legge ut noen daler for å legge til noen bokstaver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Ville ikke brydd meg om dette, har aldri opplevd problemer med å reise med manglende mellomnavn eller heller mellomnavn som har hengt sammen med fornavnet.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Helt uproblematisk å ikke fylle inn mellomnavn. Faktisk kan mellomnavnet rote til bestillingen ved navnet slår seg sammen med etternavnet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mellomnavnet skal vel heller "slå seg sammen" med fornavnet, ikke etternavnet. Men som alle har sagt her, meget vanlig at man ikke bruker mellomnavn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har sett mange ganger på jobb at mellomnavn eller fornavn henger seg inn etternavnet. Vet egentlig ikke hvorfor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
RyanAir - Mellomnavn | LN-AND | Reiseforum | 7 | 03-08-2012 13:27 |
Lufthansa og manglende mellomnavn på billett.. | LTH | Reiseforum | 14 | 27-06-2012 21:36 |
Fikk med mellomnavn i etternavn feltet på bestilling. krise? | siagdestein | Reiseforum | 7 | 31-05-2012 23:59 |
Krise! | Utflyttet | Bilder & foto | 25 | 25-02-2008 21:57 |
Krise | Lennart | Flyforum | 33 | 11-04-2006 09:57 |