![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kunne ikke styre meg .... begge er bestilt fra EZtoys og dukker opp paa SITA-bokhyllen etter hvert ... Var faktisk litt billigere enn de andre jeg saa ogsaa ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Flyklapper
|
![]()
.. og da var de allerede sendt! Litt optimistisk aa haape paa ankomst allerede i morgen kanskje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Magic Nostalgic
|
![]()
SE-DBW has landed ! Jag tycker den är fantastisk. Men, (alltid ett men...) jag tycker tail logo är liiite för stor och flaggorna på motorn sitter för tätt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mine ankom Langevågen idag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er muligens enig med deg at flaggene kan hende sitter litt tett, men som du sikkert husker så var "left tail logo" veldig stor på -9'ern ! Sovereign modellen hadde altfor liten tail logo til sammenligning..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Men DC-10´ern LN-RKA som kom forrige måned var mye mer nøyaktig! Jeg er enig i at flaggene sitter for tett, hale-logoen er for stor på begge sider, men spesielt på babord side, der det ser ut som de har tenkt nåværende font i SAS-logoen. Og de røder ørene henger litt for langt ned.. Men den har kommet, og det er flott å ha den ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
My bad, du har nok rett i at venstre halelogo er litt for stor. Dog vil jeg hevde at denne er
bedre enn tilfellet var med Sovereign der begge sider av halelogoen er for små.... Last edited by gottols; 14-03-2008 at 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Flyklapper
|
![]()
Da var de paa plass!! Og paa mandag skal de joine SE-DAR paa oppstillingsplassen ved Det Store Veikrysset.
![]() .. .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Mine kom idag. En artig detalj: hvit halekon på SE-DDT, i motsetning til Sovereign-modellen hvor den er blank som resten av kroppen
![]()
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg er i grunnen ikke lei meg for at jeg skrubbet "SE-DDT" utgaven fra Sovereign.... Last edited by gottols; 15-03-2008 at 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Flyklapper
|
![]()
Og her er 'oeverste Hylle' hos SITA!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis du flytter unna de to oversize klumpene, kunne dette vært B-fingeren på FBU dengang da...
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
mine er på vei sier UPS!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dere som har kjøpt herligheten, hva kom total pris på, inkludert alt(moms, frakt, flyet selv osv.)?
![]() |
#35 |
Flyklapper
|
![]()
eztoys selger dem for USD 30.99 og 31.99 .. det er litt billigere enn andre jeg har sett. Frakt og eventuell toll (hoeres ut som det er litt bingo) kommer i tillegg ..
http://www.eztoyz.com/cgi-bin/cart/c...ce=&merchant=0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Nå er begge disse i salg på Ebay med 1time og 5 min igjen (dvs at auksjonen avgjøres fredag kvel etter kl 21:30 norsk tid) ingen av dem har bud enda, og de ligger på USD 32.95 for SE-DBW og 33.95 for SE-DDT. Selgeren vil ha USD 12 for shipping to Norway, og kjøper man begge, blir det neppe mye mer enn det.
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
de kom mens jeg har vært i STO, så jeg ser frem til å åpne esken når jeg kommer hjem.
Kanskje jeg må sette inn en ny hylle i skapet nå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
på jobben ut noen form for toll eller tull. På "grønn-lappen" var det krysset av for "Others" og deklarert verdi var usd 62,-. Mulig tollkontoret i BOO er snillere enn hos deg.
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]() Quote:
Espen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Geir Otto |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Normal "ventetid" for EB-poeng kommer på konto | Ph34r | Reiseforum | 32 | 23-11-2013 17:44 |
"Enhancements" til Flying Blue.....25% kommer | Someone | Flyforum | 35 | 16-01-2009 21:05 |
Hvor kommer navnet "Cimber" fra? | The Ticketor | Flyforum | 10 | 10-12-2008 17:10 |
Nytt scanvintips på scanair.no - "tyskera" kommer! | EB | Flyforum | 4 | 13-09-2008 06:54 |