![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er det vanlig at man først betaler Shipping and handling som det står i ordren, og så i ettertid får en ny regning på frakt fra fraktselskapet? (UPS)
Regner med at det er noen her som har handla hos de, og som har svar på dette.. (i mine øyne virker dette veldig som å betale frakta 2 ganger) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Hilsen Ruben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du har kjøpt DVDer er det sikkert moms. Hvis du bare har kjøpt bøker og betalt shipping & handling, har noen rotet.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mnja, når jeg leser under beskrivelse på fakturaen så står det utleggsprovisjon kr 120,- og utlegg MVA kr 147,-
Men så står det MVA fritt over da, så jeg skjønner egentlig ikke helt. Er det ikke vanlig å bake alle kostnadene inn i shipping prisen med en gang da, å ikke komme med en ny regning i etterkant? Det gjelder forøvrig noen flymodeller.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Oj, det var noe dritt. Har handlet fra denne sjappa ved noen anledninger, men aldri blitt belemret med UPS oppi det hele.
Har du mulighhet til å velge shipping som tar litt lenger tid (billigere) så ville jeg nok satset på det eller er dette ikke lenger mulig ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Spanair, det du har fått regning på fra UPS er mva (147) som de må innkreve for Statsråd Halvorsen) og 120 som er deres gebyr til deg for å kreve inn penger for staten. Halleluja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jaha ja... Pussig at jeg skulle få en slik regning da, når ingen av de andre jeg vet har handla omtrent det samme der, og også fått varene tilsendt med UPS, ikke har mottat noe regning i ettertid... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette skjer helt tilfeldig. Jeg kjøper en del fra Hannants og andre, men sendingene fra Hannants blir oftest tollbehandlet fordi verdien settes for høyt. Utlegget er i det store og hele gebyrer og mva. Halleluja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Storsalg på AviationMegastore | putzmeister | Samlerhjørnet | 1 | 03-12-2011 19:47 |
Fly fra Aviationmegastore, henting? | staale | Samlerhjørnet | 2 | 18-05-2010 13:20 |