![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. og en dag naermere helgen!
Endte opp med aa kjoepe meg ny bil idag. Blir en del mil paa meg utover, saa jeg fant ut at det var mest fornuftig aa skifte ut min gamle Toyota pickup. Toyotaforhandleren ga meg en mer enn fair innbyttepris, saa jeg endte opp med en splitterny Corolla som naa staar i oppkjoerselen. Satelittradioen er installert og doningen er naa klar til aa entre Atlantas morgentrafikk ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Grattis
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Da har allerede min helg begynt og snart blir det å komme seg ut til CPH i vinden og regnet å sette kursen mot Edinburgh. LCY skal også testes ut på veien og det blir den store Avro-dagen idag. Ha en fin dag
Sláinte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Da var det på tide med en skikkelig god morgen-posting.
Dagen i dag skulle være min siste dag med handson på noen systemer her, og istedet for å kunne ta en rolig seiersrunde for så å slippe å se dette igjen noen gang seinere så greidde en Exchange-database å få mark og vips ble dagen lite moro. Et eneste kundemøte igjen om halvannen time, og kommer jeg ut av det med æren i behold og et VPN mer i verden så er det jeg anser som vårens siste krise ute av verden og resten er bare jobbing som må gjøres, uten stress... så nå krysses fingre og bein. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Go måren!
![]() ![]() Har du ikkje sett snø + trafikk = kaos i Bergen? Ta turen neste gang, for det er morro, hehe Ha ein glatt dag alle! Her er det klink is på veiene..... spennande |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Jylland !
Rigtig møgvejr med 5c regn og blæst ! Tillykke med det nye køretøj MOW, en skikkelig slider du har valgt ! PS. Snart kan du fly Toyota ! http://standby.dk/news/15229
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God torsdag! Sol i hovedstaden, litt tåke her og der, men det blir en fin dag. Faktisk en dag uten et eneste planlagte møte, dét er jammen ikke ofte. Ha en god dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Satser på at det ikkek blir strømbrudd i dag, det er enda noen systemer som ikke helt vil pga av dette i dag!
Ellers kan jeg se himmelen, håper det holder seg. Ha en fin dag folkens ![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra MJF!
Natten hadde tiden vel og lagt et 25 cm tykt hvitt teppe over byen! Det var brøytebiler og veiskraper overalt da jeg kjørte til jobb, så takk til "nattens engler" som holder veiene åpne mens vi andre sover! Var tre kanselleringer ved MJF pga konstant snøfall i går ettermiddag/kveld! Morgenflyet til BOO hadde derfor overnattet ved MQN. Buss gikk fra MJF kl 0445 for de som absolutt måtte til BOO og videre i morgentimene! Nå ser alt så meget bedre ut, oppholdsvær og lufthavnsbetjentene er snart nede på bar asfalt ![]() Quote:
![]() Har alltid kjørt piggfritt og ser ikke helt problemet, he he E!
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna!
Blir jobb på ARN från 1430-2300. Skall bli intressant att se vad dagen bjuder på idag. I detta nu är vädret riktigt bra men det kan fort ändra sig framåt kvällen. Skall även få ordnat en "nödsändning" till MJF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra KRS.
Her blir det en kort arbeidsdag før det må hjem og pakkes før SAS skal ta meg via CPH til BKK i kveld/natt. Ser virkelig frem til å komme bort litt nå. Turen skjer i ordnede former blandt de distingverte foran i bussen, så da må det bare gå bra. Skal ikke ha noen kanselleringer som ødelegger moroa i kveld! Men været her er strålende, så det bør ikke by på problemer. Etter hva jeg ser på værmeldingen kommer drittværet i morgen, og da er jeg langt vekk allerede! Ha en fin dag dere også! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
OSL Slave
|
![]()
En riktig god og fin solfyllt morgen i Oslo.
Arbeidsøkten begynner klokka 14, så frem til det skal tiden nytes med minstemann i familien. Ha en riktig fin dag, helga er enda nærmere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
![]() |
#15 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
![]() Eit Nederlandsk vogntog, MED kjetting faktisk, måtte gi tapt, og sperra av ein av utfartsårene. Ikkje akkurat med på å bidra til flyt det .... hehe Men; i Bergen er det snø 2 dager i året, sånn cirka, og då gidder me antakeligvis ikkje forbereda oss -hehe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Må ha vært et merkelig vær i Bergen i går. Var innom Flesland ca kl 21 i går kveld, da var det hele +7 grader, og store hauger med tung våt snø som jeg skjønte hadde kommet ned tidligere på dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra barteland
Snø/slaps/regn her på morran + vind = skikkelig fint vintervær.....NOT Ser ut som en grei dag i dag. Forbereder meg til Bergen i morra kveld, regner med det blir en våt opplevelse. Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad torsdag! Fremdeles ingen sønn i huset og vi er nu 7 dager på overtid! I morgen blir det en liten tur til STO for å signere kontrakt og hilse på nye kolleger, og lillegutten har bare å holde seg inne i mors mage mens far er ute og lufter vingene. Heldigvis er Savipix på jobb, for NÅDE DEN SGS'er som vil forsøke å nekte meg plass på første fly hjem om det kommer news fra heimen! ARN-Sandvika skal vi kalre på ca tre timer, så mor får bare knipe igjen (vel, sist gnag tok det 15 timer så jeg kunne dratt til BKK for den del...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God morgen. Været her i avdeling vest kan se ut som blir helt greit. Dagen i dag og resten av uken kommer til å tilbringes på SVG. I dag kommer ettermiddagen/kvelden til å brukes i SVG sin båndhall.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 13 | 07-06-2018 14:49 |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 23 | 22-12-2016 23:06 |
Glad torsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 08-12-2016 18:07 |