![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg skal ut og farte litt i morgen og tenkte at nå skulle jeg sjekke inn 22 timer før avgang og sikre meg nødutgangen, og finner følgende festlige setekart:
Kan noen i bolaget med de rette tryllestaver om nødvendig nedgradere meg en gardin og parkere meg på en nødutgang mot midtgangen? ![]() All info finnes her: LA0HP. ![]() -A |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva er galt med det setet da?
Ifølge reklamen møter jo svensker frem på flyplassen timesvis på forhånd for å sikre seg sitt favorittsete; 5c!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Eneste er vel at jeg neppe får blokkert sete ved siden av meg lengre bak da. Tittet i KVS nå, og ser ut som det er stinn brakke, så kansje jeg bare skal holde meg der jeg er?
-A |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har fått 5c jo
|
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fikk en gang 5B på en to-seter, og tenkte ikke over at det var "mitt" sete som manglet, så jeg satte meg i det jeg trodde var 5B, som egentlig var 5C.. Da "Mr. 5C" kom, var det ingen bønn.. Flyvertinnen sendte meg til rad 11..
|
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Orddelingsalarm! - "Sete reservasjon". Fy.
|
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enig med The Ticketor her. Denne trenden med "ord deling" brer om seg som en farsott. Vi ser det her på forumet, og mer betenkelig er det at dette blir mer og mer vanlig i pressen, reklame materiell, og andre mer eller mindre offentlige instanser som burde vite bedre. Dette er en u ting!
Jeg har stor forståelse for at språket er dynamisk og endrer seg med tiden, men det å begynne å dele opp dobbelt ord som ut tales sammen satt gir da ingen mening! Dette var dagens hjerte sukk fra meg! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Reklamematriell i ett ord.
|
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Om du leser hele teksten i innlegget, så kanskje du oppdager noe...
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om noen i SAS vil hjelpe litt | Utflyttet | Flyforum | 11 | 08-02-2009 14:54 |
Kan noen som har med SAS og frakt hjelpe litt? | Utflyttet | Flyforum | 10 | 26-11-2008 23:09 |
Trenger noen SASreg, noen som kan hjelpe? | B777ER | Register- og ATC-Forum | 1 | 30-10-2008 22:57 |
Noen som kan hjelpe? | X-BU | Flyforum | 5 | 22-11-2005 20:16 |
Er det noen som kan hjelpe til med noen registreringsnummer? | LN-KGL | Flyforum | 2 | 25-02-2005 11:31 |