![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Mitt navn er Knut Malmbekk og jeg jobber som flygeleder på Oslo approach. Vi er i gang med et prosjekt hvor vi skal utsmykke våre lokaler med flybilder. I den forbindelse inviteres dere til en liten konkurranse. Send inn bilder dere har tatt av fly til knut.malmbekk@avinor.no i så høy oppløsning som mulig. Skriv gjerne detaljer som type, hvor og når det er tatt mm. Vi vil deretter trekke ut et antall vinnere som inviteres til våre lokaler for premieoverrekkelse og omvisning. Vi forbeholder oss retten til intern bruk av bildene, men vil kreditere fotograf i billedtekst. På forhånd takk for alle bidrag, Knut Malmbekk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Spennende tiltak!
Denne konkurransen regner jeg med mange melder seg på. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hmmmmm. Vet ikke, er en smuuuuule skeptisk, og med tanke på Speedbird's erfaringer! Jeg vet at tingene her er "spikret" fast jmf
![]() PHP Code:
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det synes jeg ikke du skal være. Det er mange fotokonkurranser som har slike betingelser i seg (til intern bruk o.l.), og det må da være artig at bilde(r) man har tatt blir brukt og sett av andre? Personlig hadde jeg vært stolt og glad om jeg hadde hatt et bilde som hadde blitt hengende i et slikt flymiljø.
Et bra tiltak som sikkert passer mange av (amatør)fotografene her inne! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja jeg tror ikke du skal være så skeptisk, Pjalle. Vi flygeledere er ikke så utspekulerte som man vil ha det til.
![]() Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Så lenge man forer de med C-vitaminer
![]() EDIT: Ingen respons? Jeg har jo gravd meg nærforsvarsstillinger og alt... Ikke dumt å la noen bruke bildene til internt bruk, i gangene hos Møre og Romsdal henger http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=111527 etter at det først ble brukt til "ikke-internt"/offisielt bruk i forbindelse med to store utenlandske messer hvor man markedsførte fylket.
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 06-02-2008 at 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() (Fru Flesland er forøvrig konsulent i IBM for tida) Flott det bildet ditt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Må bildene være tatt på OSL eller er det samme hvor?
![]() |
#9 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hehe jau. Var på en diskusjonsgruppe (på et seminar) med denne Flesland en måneds tid før jul.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Hva er kritteriene her? Knut Malmbekk: Er det et kriterium for hvor bildene er tatt? Eller er det det samme? ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 07-02-2008 at 00:16. Reason: skriveleif |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Hei og takk for all respons så langt. Det er ikke noe krav at bildene skal være tatt på OSL.
Mvh Knut |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Kjempebra tiltak! Selv er jeg ingen stor fotograf, men det er veldig magne flinke her på forumet, så jeg er ikke bekymret for at dere ikke får inn gode bidrag. Det hadde vært morsomt om dere kunne lagt ut hvilke bilder som vant på forumet! Alltid moro å se gode flybilder.
Lykke til med konkurransen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Hei og takk for det!
Godt forslag, jeg legger ut vinnerbildene. Har fått en del veldig gode bilder allerede. Jeg kommer til å legge ut dato for kåring med ca en ukes varsel. Knut |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Newcomer
|
![]()
Det vel ingen overhengende fare for det, nei... :-) Gleder meg til bilder.
K |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Takk for alle gode bidrag. Da settes deadline for konkurransen, søndag 16/3. Vinneren får et gavekort på 800,- fra komplett.no og inviteres til våre lokaler for overrekkelse og diverse program. I tillegg trekker vi ut et antall deltakere som inviteres til å delta på besøket hos oss. Fortsett å send inn bilder, gjerne lyse bilder av fly i "helfigur". Det øker sjansen for at de blir brukt. Knut Malmbekk knut.malmbekk@avinor.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette visste jeg ikke om Knut. Hva med å sende en internmail i Avinor-systemet? Tror det er en Avihor-ansatt i Tromsø som har noen bra bilder. www.kodiak.no
T.F |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Gaute er en mester på foto. Både øye for motiv og ferdighetene for å sette dette ut i praksis i bruk av kamera og software.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprat's Fotokonkurranse (ny) | gilera | Bilder & foto | 3 | 25-08-2012 10:10 |
Fotokonkurranse Flyprat | Hermann SF | Bilder & foto | 139 | 13-01-2012 23:38 |
BA Highlife fotokonkurranse | Discus | Bilder & foto | 0 | 04-01-2012 14:51 |
Fotokonkurranse - påminnelse! | Hermann SF | Bilder & foto | 2 | 20-03-2011 20:02 |
Fotokonkurranse på sas.dk | CK | Bilder & foto | 0 | 24-07-2008 14:55 |