![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde et hyggelig moete med Dag paa PAE (Everett) i ettermiddag .. mannen kom rett fra 787-moete hos Boeing (med nytrykket 787-hatt) og inviterte meg paa inspeksjonstur til BF Goodrich for aa se hvordan det gaar med 757-wingletprosjektet. BF Goodrich har fortsatt en av ATA's 757'er i 'arrest' pga konkursen, og jeg passet paa aa gjemme ATA-kortet mitt dypt nede i lommen ....
![]() Winglete'ene er ennaa ikke paasatt, men de er av samme type og stoerrelse som 737-winglet'ene. ![]() Saan ser vingen ut foer winglet'en blir satt paa. Det viste seg aa vaere et adskillig mer omfattende stykke arbeid enn man hadde trodd paa forhaand, men den foerste er alltid den vaerste .. ![]() Maskinen er haapet klar til proeveflyvning om 10-14 dager ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nesten som en fredag... Bra bilder MOW!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
COOL! Be Dag om få IAH til å sende 757WL til OSL!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for bildene, MOW
Keep 'em coming ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
'De 11' skal i foerste rekke settes inn paa Atlanteren, saa det blir garantert winglets i Oslo etterhvert. Jeg fikk ogsaa hoere at Boeing er lystne paa aa faa maskinen malt om til Boeing-farger for litt demojobber, men pga tidspress med aa faa maskinen tilbake i trafikk er det tvlsomt om det blir gjort. Men det er ikke utelukket. EB .. ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da er det bare å gratulere Dag Johnsen med ny jobb | rampen | Småprat | 67 | 19-07-2011 21:26 |
Dag Johnsen har bursdag! | Someone | Småprat | 24 | 26-04-2011 08:12 |
Dag Johnsen fyller år idag... | pgaa | Flyforum | 39 | 26-04-2009 14:08 |
Gratulerer Dag Johnsen... | Whatever | Flyforum | 39 | 26-04-2008 15:27 |