![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
List of participants:
1. Tommy777 2. LN-FHU 3: Speedbird - For dette var utrolig artig!! Var så mye inntrykk på kort tid at dette må få synke inn! Er akkurat back på Maura - vi kom oss alle med på flighten, C172 - Speedy og Mountaindew fikk C-klasse på 938, og det var de tre siste ledige - derfor måtte FedEx Martin, også denne gang sitte bak.. CPH-OSL gikk også flott, og FedExMartin, C172 og Mountaindew, avsluttet turen inne i Mazda 323'en til Morten - med masse bagasje! (glad jeg kjørte egen bil hjem!) FedEx Martin ble med meg hjem en kort tur - tok noen glass Solo Super, og dro deretter hjem for å finne køyen og hvilepulsen! Selv er jeg sliten etter en fantastisk helg - så jeg skriver ett mer utfyllende innlegg når inntrykkene har fått trekt inn! Stor takk til de "lokale" i USA for glimrende opplegg!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Browncoat
|
![]()
List of participants:
1. Tommy777 2. LN-FHU 3: Speedbird (4). BSSW (Har utrolig lyst til en tur til, likte meg i SEA, men må se det an når det nærmer seg) Men da blir det sannsynlig noen dager lengre..ihvertfall hvis jeg reiser fastplass.
![]() |
#43 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for en super tur og opplegg av dere i Scanair avd. vest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Og forresten: Count me in for 2009 ![]() Sitter allerede nå og har lyst til å reise tilbake til Seattle, og angrer litt på at jeg ikke to en dag eller to ekstra.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Amen!
Og nå har Mountaindew og jeg akkurat gjort klar alle bildene til en trip-report! Blir en heftig rapport med 84 bilder! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skulle virkelig ønske jeg kunne ha kommet meg dit.. Men kanskje til neste år, om det blir noe.. Håper på å bo i Portland området innen den tid
![]() Flott å se litt bilder fra treffet forresten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Si i fra naar du ankommer Portland...har svigerfamilien i Portland....saa vi kan faa til noen mini flytreff....
![]() |
#48 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Absolutt! Er en liten mulighet for at jeg kanskje ender opp i LA også, men satser og håper på at det blir Portland
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Da var the Julebord slutt og det er paa tide aa unsticke denne traaden. Team America har allerede begynnt planleggningen for the Julebord 2009....og alle er velkomne...
![]() |
#50 |
Superflyer
|
![]()
Så var man endelig hjemme etter en laaang reise. Alt gikk flott og fint, men på OSL var det freezing fog, så OSL-TRD ble litt amputert, med kansellering, nytt fly, forsinkelse og bagasje som var borte.
Men iallefall, det har vært et utrolig artig julebord, masse å se og oppleve, god mat og drikke og flott reisefølge. Jeg vil takke Team America for supert opplegg og resten av gjengen for flotte dager, og håper vi sees på neste julebord ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Browncoat
|
![]()
Du har mistet du også ja.....vet du når du får den? Må du vente like lenge som meg?
![]() |
#52 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Browncoat
|
![]()
Heldig du
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Zico77's julebord i Seattle | zico77 | TripReports | 20 | 09-02-2011 16:45 |
Julebord Seattle - Gruppebilde | LN-MOW | Bilder & foto | 14 | 02-02-2010 11:15 |
Scanair-julebord i Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 204 | 26-01-2009 21:52 |
Julebord - Seattle '08 | LN-MOW | TripReports | 13 | 05-02-2008 17:50 |
Julebord i Seattle | LN-FHU | Flyforum | 260 | 18-01-2008 08:01 |