![]() |
|
![]() |
#21 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
787, vel foerst vi fikk ikke klappe den, Tommy ville jo gjerne sparke litt i dekkan, men naar vi saa produksjons linjen saa skjoenner vi hvorfor....foerst og fremst dette er det ikke mange som faar se, det er spesiellt at de slapp oss inn....de er 4 maskiner paa linjen, l/n 1er jo den som ble vist frem 7/8/7 og den baerer naa preg av det jobbes hardt....de har flyttet alle ingenioerer og leverandoerer ned paa gulvet, de sitter i et aapent kontorlandskap paa hangar gulvet for vaere saa naer maskinene som mulig....l/n 2 staar ogsaa paa egne hjul og er noksaa komplett rent skrog og vingemessing...denne skal brukes i statisk testing, og skal brekkes i filler....l/n 3 er ogsaa langt paa vei komplett med vinger etc montert, igjen en statisk test maskin (Tommy mente at disse 2 var de eneste Untied kunne ha raad til - some assembly required
![]()
![]() |
#22 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hola ..... orker ikke aa fylle inn for mye ... meen vi hadde det jaevlig morro. Desverre var det TOTALT fotoforbud baad paa Renton og Everett, saa det ble lite bevismateriale. Men paa Everett var vi i ekstrem naerkontakt med Delta's foerste 777-200LR som snart skal rulle ut av garasjen. De GE90'ene som sitter paa LR'en er store .. VELDIG store ... vi konkluderte at en birdstrike der neppe hadde hatt saerlig effekt, og at en av Farmer's storfe trolig hadde kommet ut som kjoettfarse ....
Kvelden var straalende .. vi fikk 'doept' to tequilajomfruer og maa ha oppfoert oss rimelig pent. Vi ble ikke engang kastet ut!! . |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ey, det siste bildet så kjent ut..
Ble det arrogant bastard?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Flyklapper
|
![]()
Oh yeah .. mange!
Dagen ble brukt paa Everett. Foerst en liten sving bortom BF Goodrich hvor det kun sto to Delta 767'er. Booring .. Deretter gikk turen til Museum Of Flight's restaureringsavdeling, hvor vi saa mye morsomt. Gutta som jobbet der synes det var moro med gruppe med nordmenn, og vi fikk med oss mye morsomme historier. Speedbird planlegger allerede aa legge sommerferien dit for aa jobbe.. Good man! ![]() Saa ble det lunch paa en utmerket Kinarestaurant i Mukilteo foer vi avsluttet paa Future of Flight, som er Boeing sitt opplevelsessenter. Senteret har ogsaa en genial spotterterasse paa taket - perfekt aa sitte med kamera og en liten pils eller kaffe. Gjengen la selvfoeelgelig ogsaa en liten formue igjen i souvernirbutikken ... ![]() Et par bilder ... 1. Lunch 2. Griser kan fly! 3. Dreamli .... Comet! 4. Inne i Comet'en |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Si meg gutter, kan vi få en liten navnepresentasjon på de gutta som sitter rundt bordet der eller?
![]()
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Den mest anonyme bak til høyre må være Farmer - synes å kjenne ham igjen på brillene
![]()
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gutta rundt bordet, fra venstre, med klokken:
BSSW C172 meg en venn av en venn av Tommy777 Tommy777 en venn av Tommy777 Farmer (skimtes såvidt..) Dag Johnsen LN-MOW LN-FHU Speedbird Mountaindew |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Flyklapper
|
![]()
FHU og undertegnede sitter naa paa Bainbridge-fergen etter aa ha droppet resten av gutta paa SEA. Det ble Otter-tur ('logojet') for alle og Waco-tur for Speedbird, C172 og MountainDew.
Naa skal det bli en liten avskjeds-Agate Pass Amber (eller to) foer avreise hjemover i morgen. FHU blir til tirsdsag. Det var tett program, saa liten tid til posting. Regn med paafyll her i loepet av de neste dagene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tror fru Kjos tok sluttpakke i SAS...så nå betaler`n vel selv for herligheten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Hvem did unstick the Julebord traad?? er det serioes misunnelse ute aa gaar eller ?? Vel med rette
![]()
![]() |
#32 |
Banned
|
![]()
Dette så artig ut, neste gang tar jeg en tur over!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() Men det var da noen problemer med identifikasjon da vi først kom på Vons og senere da vi kom tilbake der. Speedbird fikk lov til å kjøpe men Frode måtte tilbake til hotellet å hente passet som han ikke måtte vise da han kom tilbake ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg gleder meg til mange heavy trip reports!
Kanskje jeg blir med i desember ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg tror det må satses på et Januaropplegg også neste år. Dette tror jeg er forutsetningen for et såpass godt oppmøte. I desember er alle så altfor opptatt....Takk for et spennende opplegg med fabrikkbesøk og ikke minst hyggelig samvær!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Enig i det, Farmer. Desember er alltid stress med ting som familieforpliktelser, eksamener og jobbprosjekter som skal ferdigstilles før jul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Må si meg enig at dette frister VELDIG til å bli med på neste gang.
Dette skal vurderes meget seriøst. Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
List of participants:
1. Tommy777 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Superflyer
|
![]()
Melder meg gjerne paa igjen ja......Akkurat naa melder SEA om straalende sol og 35-36 F. Blir Space Needle og Pikes Peak market idag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Zico77's julebord i Seattle | zico77 | TripReports | 20 | 09-02-2011 16:45 |
Julebord Seattle - Gruppebilde | LN-MOW | Bilder & foto | 14 | 02-02-2010 11:15 |
Scanair-julebord i Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 204 | 26-01-2009 21:52 |
Julebord - Seattle '08 | LN-MOW | TripReports | 13 | 05-02-2008 17:50 |
Julebord i Seattle | LN-FHU | Flyforum | 260 | 18-01-2008 08:01 |