![]() |
|
![]() |
#121 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Solide rapporter skal vi soerge for....det blir mye bilder (dog begrenset til 0) innenfor doerene hos Boeing....men utenfor og fra diverse arrangementer
#122 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() . |
|
![]() |
![]() |
#123 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det naermer seg og en flere biter har kommet paa plass, saa her er et oppdatert program:
Torsdag: dc-8-63 moeter LN-MOW ved 11:00 tiden paa SEATAC og vi tar ut Minivan A, og legger ut paa "mimretur" / pre spotting rundt BFI, Renton og Dalstroeka innafor....vi moeter SK937 og LN-MOW tar med seg denne gjengen (minus LN-RMX +1 ?) til Sheraton i Minivan A Jeg venter paa Tommy og Dag og vi henter Minivan B Vi moeter dere paa Sheraton. Vi har loese planer om et pub besoek paa Bainbridge torsdag, alle er velkomne, men det kan vaere at det blir hardt for enkelte som kommer fra Norge pga tidsforskjellen...men opplegget er ferge ut til Bainbridge (35 minutter fra Seattle) det tar 10 minutter aa spasere fra Sheraton ned til ferge kaia....puben ligger innen gang avstand fra fergekaia (10-15 minutter (jeg regner 10minutter dit naar en er toerst, 20 minutter tilbake naar toersten er slukket og fotfoeringen er noe redusert ![]() ![]()
#125 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Fredagen:
Vi har en omvisning paa Renton klokken 10:00 og vi maa moete en Boeing Buss et sted, LN-MOW hadde et godt forslag om Museum of Flight alternativt forsoeker vi ogsaa aa faa til et moete med Boeings Markedsavdeling og da kan det vaere et godt utgangspunkt. Rent teknisk boer vi forlate Sheraton ved 09:00 tiden, og en boer jo starte med noen kopper kaffe (Latte) vi er jo tross allt i Seattle.... Etter Renton er det noksaa aapen dag, det er jo mye aa se paa baade rundt Renton og BFI (det tar ca 10 minutter fra Renton til BFI med bil....) Paa vei innover henter noen av oss Martin ved ankommst SK937, vi har sikkert faatt hentet OMW i lopet av formiddagen ogsaa....jeg foreslaar at vi moetes paa Von"s for aa introdusere The Arrogant Bastard til gjengen, dette er det litt tradisjon over - i taket henger det en 1:50 modell av en SAS 747-200 i Janne farger med Linjeflyg sticker....il Forniao er et greit sted aa spise paa fredag...kort vei fra Vons, kort vei unna Sheraton..... Det er en del aapen tid paa fredag....og uten aa overplanlegge - legger jeg ved noen ideer....Lake Union med Kenmores sjoefly operasjoner - muligheter for en rundttur med Otter eller Beaver USD 80.00 pr person for ca 20 minutter ... hva om vi hadde 2 Beavere med Air to Air foto ? Museum of Flight - shopping - South Center Mall ligger mellom Renton og BFI
#126 |
Browncoat
|
![]()
Hvordan er muligheten til litt personlig "reunion"? Har familie i Fed Way som jeg ikke har sett siden april
![]() Det er vel gjerne noen som vil opp i Space Needle også
#127 |
Flyklapper
|
![]()
Det er ingen som tvinger deg til aa vaere med paa alt ...
![]() Vi skal nok proeve aa faa lagt inn litt sightseeing ogsaa for de som er interessert. Er det du som er med Speedy? |
![]() |
![]() |
#128 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Ingen problemer...det er sikkert ikke alle som vil spotte noedvendigvis....Fredag har mye "aapen tid" etter 11:30 Det er vel bare Boeing turene plus Loerdag kveld som er "fastlagt" Resten er ideer
![]() |
#129 |
Browncoat
|
![]()
Nja..... siden "kvoten" til Speedbird er oppfyldt med herrene C172 og MountainDew så reiser jeg med kameraten til Speedbird, som også er lærling i STS. Vel å merke HVIS jeg blir med......lysten er absolutt der, men ikke nødvendigvis økonomien
![]() Når det kommer til hotell som var det vel bare bestillt 6 rom på Sheraton (med x antall senger for de som vil sove sammen ![]()
#130 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
16 januar er fristen for Boeing - velkommen!!
![]() |
#131 |
Browncoat
|
![]()
Nå har jeg allerede vært i kontakt med Tommy, så det er iorden, slik at jeg slipper å stå utenfor å kikke på mens dere klapper 787en
![]()
#132 |
|
![]()
Planen er å ankomme SEA fredag morgen kl. 8:45, rekker vel omvisningnen da?? (Såfremt det er plass ombord selvsagt)
Tommy777, hvordan ble det med hotellreservasjonen? Jeg var vel litt uklar angående fredagen sist gang.. Men ankommer altså på fredagen og drar på søndag. |
![]() |
![]() |
#133 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det gaar utmerket med omvisningen...ja vi har deg paa listen...bedre aa avbestille enn reservere for faa...vi svinger oppom SEATAC med en av Vanene
#134 |
Flyklapper
|
![]()
En liten bonus for mitt vedkommende .. etter seteplanen aa doemme vil jeg fly en ex-TWA 757 hjem .. det betyr nymalt og med winglets!
Setene skal imidlertid vaere 'originale' domestic First seter. Skal bli interessant aa se om det er DL-seter eller om de kom med paa lasset fra AA/TWA .. |
![]() |
![]() |
#135 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kenmores sjøflyoperasjoner hadde vært flott. Kunne tenkt meg en Beaver tur! Ikke minst en Kenmores caps!
|
![]() |
![]() |
#136 |
Superflyer
|
![]()
Jeg kunne også tenkt meg en tur med Beaver.....
I like the beaver... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Skal vi dele rom ? |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Tommy / Dag Martin Andreas LN-FHU to ekstra doegn bestilt Julenissen Reb (CO moderator fra Flyertalk) Totalt 6 rom, alle med to dobbeltsenger saa det gaar seff an aa dele (Dag og jeg skal dele rom) |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Flyklapper
|
![]()
OK .. dette ble vel litt begravd .. men siden det tross alt er julebord .. jeg oppfordrer alle om aa ta med en julegave eller to som vi kan lodde ut .. hva sier folket?
.. saa kan vi jo oppfordre Kjoser'n om aa ta med noen NAX 738-modeller!! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Zico77's julebord i Seattle | zico77 | TripReports | 20 | 09-02-2011 16:45 |
Julebord Seattle - Gruppebilde | LN-MOW | Bilder & foto | 14 | 02-02-2010 11:15 |
Scanair-julebord i Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 204 | 26-01-2009 21:52 |
Julebord - Seattle '08 | LN-MOW | TripReports | 13 | 05-02-2008 17:50 |
The Julebord (Seattle) | dc-8-63 | Flyforum | 52 | 23-01-2008 22:09 |