![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er jo riktig det Olebno skriver i posten litt lengre oppe her.
På disse business rutene er det vel stort sett ikke paxen selv som betaler, men heller firma, ellers er det vel folk som klynger hardt til bonuskortene sine.. Men igjen er det vel andre flyselskap som har greid seg fint med all-business ruter..? Var vel en fra STN eller LGW eller noe slikt mener jeg å huske å ha lest.. (Til EWR vel å merke) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
![]() |
#24 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg synes fremdeles det er rart at ingen har åpnet en direkterute mellom Stavanger og Houston. Jumbojeten til KLM mellom Amsterdam og Houston er jo stapp full av nordmenn (i hvert fall hver gang jeg tar den). Det er helt normalt å bli sittende ved siden av en nordmann i det flyet der.
Trenger ikke gå hver dag. Som regel når man reiser så har man litt tid på seg til å planlegge. 2-3 avganger i uka hadde passet fint. SAS har vel ikke nok fly for sliktnoe, men det finnes jo amerikanske flyselskaper som kunne prøvd på dette. Eller mulig det blir City Star dersom de får Aberdeenruta til å gå bra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Med City Air sin tradisjon for melkeruter er det rart de ikke lar Aberdeen - Houston starte i Stavanger .. Da måtte de ha klart å fylle den opp. I verste fall kunne de også ta med seg litt lokaltrafikk på dårlige dager ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
City Star Airlines - IATA X9 ? | Angrybird | Småprat | 5 | 16-10-2012 22:50 |
City Star Airlines | ENKB | Flyforum | 9 | 15-01-2008 23:20 |
City Star Airlines... | ENGM RAMP | Flyforum | 17 | 27-06-2006 16:27 |