![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Warsaw, Poland
Posts: 5,637
|
![]()
Boarding referer til Scanair.no:
http://www.boarding.no/art.asp?id=29572
__________________
Upcoming flights: JUN WAW-ARN LO E95, ARN-BRU SN 320, BRU-ATH A3 32N, ATH-CFU A3 321, CFU-ATH A3 321N, ATH-WAW A3 32N JUL BRU-ARN SK 32N |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: Tromsø
Posts: 2,942
|
![]() Quote:
Quote:
![]()
__________________
Mad dog... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Du verden, har endelig ruteplanleggerne satt seg ned og sett for seg hvordan DY sine jobber og begynt å jobb litt på samme måten? Ikke dårlig dette da, og kjempebra for alle der nord!
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
Dette hadde vært perfekte WF ruter og helt i tråd med hva de ønsker og fly. TOS-ARN har blitt nevnt i WF før. Men så er det storebror da....
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,430
|
![]()
TOS-ARN i en dash er vel i lengste laget...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
Ikkenoe lengre det enn TOS-BGO. Den går fint med Dash, dog Q400.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,550
|
![]()
Er ikke det ca like langt som BGO-TOS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Nei, faktisk kortere... og i tillegg rett sør over over landjord...
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2007
Location: Oslo, Norway
Posts: 2,412
|
![]() Quote:
Hmm jeg har da selv gått ombord i en Boeing 737-800 på G20, som også sto på G20. Da vi skulle til Hellas et år, bruker å stå Airbus A321 på G20 også da i fra Novair og Spanair, de bruker G20. Så går nok an å stå en MD-80 på G 20 ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
SK har parkert WF's Q400 og går direkte inn på ruter som WF kunne tenkt seg....snakke om eierskap som kneler WF.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,550
|
![]() Quote:
So what? SAS Group er og blir en gruppe og det er faktisk irrelevent hvilket selskap som operer hva. Men siden det faktisk er SAS Airline som er hoved flyselskapet er det naturlig at de blir prioritert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]() Quote:
Dersom SK ikke kan starte opp ruter som andre selskaper i SAS-gruppen "kunne tenke seg", så hadde det vært en særdeles dårlig plan. Det er lang avstand fra å kunne tenke seg en rute, til å starte opp en rute. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,550
|
![]() Quote:
Joda, men da tenker jeg selvsagt "everything else equal" Dessuten er det jo ikke sikkert at man kunne få presset inn TOS-ARN-TOS i en Q400 slinge til fornuftige tider |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2006
Posts: 589
|
![]() Quote:
Så det er riktig som du sier; du har gått ombord i de flyene på stand 20, bare ikke i år. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: Tromsø
Posts: 2,942
|
![]()
Ja og det går helt fint med en -300 maskin også. Det tar bare litt lenger tid!
Quote:
G20?Hva er det? Klart det går an å sette en MD-80 på stand 20 ,faktisk også A321 og Boeing 757-300 har vært parkert der. Men i det siste året har det vært restriksjoner på å sette store fly der pga. de kommer for nær taksebanen "Y" og forsåvidt rullebanen også. På de største flytypene stikker halen et godt stykke inn på Yankee. Men inntil ifjor stod charterfly gjerne parkert både på stand 19 og stand 20. Dette med at flyene står for langt ut unngås ved å sette de store flyene på stand 24 og 25 og bussing dit fra gate 20, eller ved bruk av gate 20 og flyet parkert på 21 som tidligere nevnt i tråden. Nå er jo nye parkeringsplasser tilgjengelig der den gamle terminalen stod (St. 15 og 16). Men skal disse brukes blir det jo bussing likevel pga. avstanden til/fra gate. Senest på lørdag stod Spanair sin Airbus A321 JK1313/1314 (EC-HRG) på stand 25 og Tromsbuss stilte med to busser for transport av pax'en til og fra gate 20.
__________________
Mad dog... Last edited by LN-MEH; 18-12-2007 at 20:54. Reason: tyrkleif |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2006
Posts: 161
|
![]() Quote:
![]() http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article3197640.ece |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2004
Posts: 187
|
![]() Quote:
"Prisene starter ifølge SAS Sverige sine nettsider på 330.- svenske kroner én vei - både på Stavanger og Tromsøruten." Man kan ju tycka att boarding.no skulle kunna uppge priset inklusive skatter (som det även framgår klart och tydligt på sas.se om man tittar lite lite till höger) som är 550 SEK per väg eller 1010 SEK retur (det är ju billigare igen att boka retur i alla fall hos SAS Sverige) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Sverige starter Stockholm-Malta 2. april | MD90 | Flyforum | 2 | 07-11-2008 09:25 |
SAS Sverige starter Stockholm-Kittilä | MD90 | Flyforum | 1 | 26-05-2008 19:10 |
SAS Sverige öker på Stockholm-Milano | MD90 | Flyforum | 1 | 26-02-2008 09:15 |
Mer nytt fra SAS Sverige: Stockholm-Zagreb | MD90 | Flyforum | 1 | 17-12-2007 19:54 |
SAS Sverige öker på Stockholm-München fra 3. februar | MD90 | Flyforum | 7 | 13-12-2007 18:00 |