![]() |
|
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Jeg fulgte med en dag jeg satt på jobb, og kan nevne at NB denne aktuelle dagen hadde en kabinfaktor på 50,5 prosent, mens konkurrenten med rød nese hadde en snittfaktor på 81 % mellom OSL-CPH!
I tillegg bet jeg meg merke i at NB på de 2 rundturene sine midt på dagen brukte 737-800, og 737-500 på morgenen. Hvor er logikken i DEN bruken av flyene a?
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Flight Vehicle Aerodynamics" & "Intro to Aerodynamics" - Gratis nettkurs fra MIT/edX | Solvi | Flyteknisk forum | 0 | 23-05-2013 23:36 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
Fra "Fly smart" til "Mr. Bissniss" | EB | Flyforum | 65 | 25-04-2008 22:47 |