![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Priser fra 199,-/Oppstart 5. april..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Lenke til pressemelding.
Og en liten PM til SAS ![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
dog ikke i Dy's omfang, men bare litt sånn for ordens skyld ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Meget spennende! Dette er en rute jeg har veldig lyst til å utnytte meg av!
Air Malta og SAS sine ruter som jeg har funnet er jo relativt kostbare, og hadde vært veldig fint med en billig tur nedover, for oss fattige studenter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
SAS har da aldri floeyet til MLA foer? Muligens charter, men ikke rute saavidt jeg vet ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, MOW, de har gjort det, men bare som charter som du sa.
Air Malta var jo ikke langt fra det samme. Ihvertfall i sommer kan jeg ikke huske at de hadde så mye rutetrafikk, men de hadde kanskje noe..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Denne Norwegian-pressemeldingen er vel ikke akkurat et godt eksempel på hvordan man skriver pressemeldinger. Her var det mye på en gang, uten at man egentlig fikk skikkelig svar på noe.
Malta er uansett en bra destinasjon for Norwegian. Jeg tipper den blir tatt meget godt imot, og jeg er også sikker på at Norwegian vil tjene godt på ruten. De har med årene klart å få en meget god inntjening på Syden-rutene. Og kabinfaktoren er upåklagelig! Men på hvilke ruter blir det billetter til 199 kr.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det betyr vel sluten for Air Malta på OSL vil jeg nesten tro. Bortsett fra deres charterfly så er belegget generelt lavt. Men det er spennende med DY på denne ruta :-)
Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja "Air Malta" hadde jo uansett bestemt seg, for å legge ned ruten Oslo-Malta (fra neste år) - så de hadde jo forsvunnet selv om DY ikke startet opp denne ruten. I tillegg har avgang/ankomst-tidspunktene til Air Malta - mildt sagt vært rimelig ugunstige på OSL.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Pressemeldingen til Norwegian viser vel bare at nyhetene til SAS tok de litt på senga...bra med konkurranse begge veier!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
litt "panikk" i kulissene på FBU i går. Det er aldri moro når noen andre "tar" din rute (hverken den ene eller andre veien). Husker jeg ikke var blida da jet2.com lanserte sin NCl-BGO rute dagen etter at vi i WF hadde lansert vår BGO-NCL. De stakkars gutta på NCL kunne ikke fortelle hverken Jet2 eller oss at den andre aktøren skulle starte. Det ble ikke en pengemaskin for noen av selskapene
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med selskap på Malta: Malta Air | Someone | Flyforum | 25 | 20-07-2021 08:19 |
Air Malta i formasjon over Malta | Anders95 | Småprat | 1 | 29-03-2013 02:40 |
Air Malta til Bergen i natt | Marius Moberg | Spotteralerts | 0 | 23-09-2012 22:55 |
Charterfly til Malta fra Gardermoen og København | Marius Moberg | Spotteralerts | 5 | 03-07-2012 16:58 |
Til Malta med Norwegian ! | ATC-flyradar | Register- og ATC-Forum | 4 | 19-02-2012 07:45 |