![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
http://www.flightglobal.com/articles/2007/10/07/218015/video-cal-737-800-nearly-overruns-runway.html
http://www.youtube.com/jp.swf?video_id=8XbINavHtiA Snakk om å bruke hele rullebanen ! ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2007
Posts: 430
|
![]()
Dæven! Det der var skikkelig nære på!
Helt sykt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2007
Posts: 121
|
![]()
SYKT!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,393
|
![]()
UTROLIG
![]() Regner med at Piloten satt med rimelig puls her når stripa ble borte foran han... Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,660
|
![]()
rart pilotene ventet for lenge med å heve nasen opp,...
__________________
01.7.12 OSL-SVG DY544 B737 29.8.12 SVG-FRA LH875 B737-500 29.8.12 FRA-VIE LH1242 A320 01.9.12 VIE-FRA LH1243 B737-300 01.9.12 FRA-SVG LH878 CRJ700 07.9.12 SVG-OSL DY B738 09.9.12 OSL-SVG DY B733(?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]() Hvad er det lige med de der Taiwan pilot og B737-800 ????? 3.de gang de har problemer med typen inden for kort tid Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,432
|
![]()
Foroevrig samme kjerre som det nylig ble funnet en sprekk i ... er muligens en bulk eller to i tillegg naa ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Gud det var nære på... Er dette Taiwansk ekstremsport??
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2005
Location: Bergen
Posts: 711
|
![]()
China Airlines har vel et litt frynsete rykte fra før av. Må ikke forveksles med Air China, som er Kinesisk, og et godt selskap.
"Since 1970, the airline has averaged 6.44 fatal events per million flights [4], while the worldwide average is under 1.0 " Og det er bare de med dødelig utgan. Incidents og nestenulykker er ikke nevnt... http://en.wikipedia.org/wiki/China_Airlines |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Meget frynsete rykte. Her kan en sammenligne.....
![]() http://www.airsafe.com/events/regions/asia.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Merker man forskjell på å være i en 737-300 og en 737-800 ? | ArneAustenaa | Småprat | 10 | 27-09-2011 23:47 |
Hva foretrekker pilotene: 737-300 eller 737-800? | ENZV | Småprat | 6 | 22-06-2011 08:49 |
PacMin 1/100 SAS 737-700w og 737-800 | jewer | Samlerhjørnet | 1 | 31-10-2010 13:48 |
Fra en 737-300 til en 737-800 NG ? | ENZV | Flyforum | 14 | 04-05-2009 23:41 |