![]() |
|
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
![]() Som sagt så tror jeg ikke booking tallene til nå er stort annet enn pax som har valgt Rygge fordi de fant grise billige billetter. Husk at Norwegian må opp i 12728 solgte seter i uka fra Rygge for å ha 100% belegg på sine annonserte avganger. 25.000 solgte billetter på 5 uker og som et ressultat av "billigsalg", hard markedsføring og særdelesmye media omtale virker som på meg som katastrofalt. Var det ikke slik at Norwegian den første uken hadde solgt 15.000 billetter fra Rygge? Om jeg husker riktig (med sterke forbehold) har det da blitt solgt 10.000 billetter de siste 4 ukene. Hvordan skal de da gå når oppmerksomheten rundt Rygge legger seg? Klart en flyplass og nye ruter trenger tid, men jeg har desverre ikke troen på at 43 daglige avganger, nærmest fra dag en, kan på noen som helst måte bli suksess. Her lukter det tap med hull i kistebunn, seddler i flammer og en elv av utgående $$$$$$$. Men når det er sagt så håper jeg for all del at jeg tar stygg feil!
__________________
Lufta er for alle! |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Air International får eget flight number code - D8 | Cecilie | Flyforum | 20 | 10-01-2016 10:41 |
Flight International | OJB | Samlerhjørnet | 1 | 10-03-2014 22:40 |
Fire sider om Busy Bee i Flight International (1986) | Falcon | Flyhistorisk forum | 2 | 24-10-2009 13:19 |
Fra Flight International | SQ 777 | Flyforum | 1 | 21-11-2005 22:03 |
Mange feil i Flight International | EB | Flyforum | 18 | 25-04-2005 08:47 |