![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Skal mest sannsynlig en tur til Bergen i Oktober, og ser at endel av forslagene er CPH-KRS-BGO. I forbindelsen med det har jeg noen spørsmål. Er da 50 min transfer tid, når man kun har håndbaggasje nok, og bør holde?
Grunnen til at det frister å velge denne ruten på vei opp er itillegg til at tidspunktene passer så er det ledige bonusbilletter på strekning, jeg har aldri fløyet på KRS og har aldri fløyet F-50 så har ser jeg muligheten til å slå 2 fluer i ett smekk. Dessuten er det vel også trolig at Q400 er i luften til 12/10? Har tenkt på C/Y oppover og M-klasse nedover |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
50 min er rikelig på KRS. Det er ikke så store plassen vettu!
Men hvorfor kaste bort poeng på C/Y for en time foran gardinet med et halv stykke rugbrød inkludert? Det er jo begrenset hvor mye brennevin du klarer å helle i det på den lille halvtimen serveringen foregår! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Så i prinsippet mener jeg 4000 poeng er verdt -Lounge i CPH -Extra CPH-KRS -En hel aften i Bergen (og ikke bare 30 i kø og 30 min i baren) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Høres jo ut som en moro plan! Selv brukte jeg akkurat bonuspoeng på en tur til Helsinki.
Velkommen til Bergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Får man tilgang til loungen med C-klasse bonusbilletter? Jeg mener at jeg sjekket dette for ca 6 måneder siden, men det var muligens i forbindelse med oppgradering til C-klasse på bonuspoeng. Det er kanskje i såfall en annen sak...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde 35 minutter i KRS for 3 dager siden. Var litt nervøs for dette med bagasjen som måtte taes ut i KRS for å sjekke inn igjen. Nei neida. Da vi kom inn i ankomsthallen fra Cimberairflyet lå koffertene allerede på båndet. Bare å ta av, gå gjennom toll, ut og inn igjen på baggagedrop. Gjennom ny sikkerhetskontroll. Fikk tid til en kopp kaffe mens vi ventet. Så dette gikk veldig raskt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jepp, da er det ingen vei tilbake (bortsett fra at billetten er fleksibel)
SK2880 CPH-KRS DH4 og SK2325 KRS-BGO F50 er booket foran og SK2869 BGO-CPH DH4 er booket bak. 16000 poeng og 274kr. Har reservert 1A og 2A oppover. Hvordan er de setene? Hvilke seter på slow-fokkern er det som anbefales? Itillegg gjelder det at SK får Q400 opp i luften igjen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() God tur med F50! Den er kanskje treg, men det er en behagelig maskin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
http://www.sas.dk/da/Om-SAS-Danmark2/Trafikmeddelelser/Aktuel-trafikinformation/Fredag-d-12/
Hurra, da ser det ut til at tingene skal gå etter planen da SK2880 ikke står på kansellert listen den 12/10 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enklere transfer utland-innland på OSL fra høsten 2015 - Domestic Transfer | Mekum | Flyforum | 692 | 17-12-2024 17:23 |
Bonustur KRS-LYR-KRS med SAS | Fredrik Propell | TripReports | 35 | 01-07-2012 10:45 |
KRS-CPH-KRS idag? | Bizflyer | Register- og ATC-Forum | 2 | 14-08-2008 23:57 |
KRS - MOL - KRS | enml | Flyforum | 8 | 22-05-2006 09:02 |