![]() |
|
![]() |
#1 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Boarding.no
En utenlandsk mann snek seg om bord i BUSK maskin til Haugesund med togbillett..... Denne gangen var det noen fra SGS som ikke hadde noen god dag på jobb.. Ser at boarding mener at det er sikkerhetskontrollen som gjort feilen, de gjør mye rart, men denne skal de ikke få skylden for. Hvor mange ganger har du vist BP i security?? Her er det nok mer at de på gaten ikke har fulgt med i timen ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
Tja, her har jo SGS gjort jobben sin, og OPPDAGA blindpaxen. Dette viser jo berre at rutinene til SGS fungerer
![]()
![]() |
#3 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Tja, ikke helt enig, ingen skal komme seg ombord med togbillett.
Det betyr at de som står på gate og har som jobb og kontrollere at alt er i orden ikke har gjort sin jobb. Dette ble vistnok oppdaget ved telling ombord. Noe som gjøres nettop for å avsløre om det er feil ombord. Og da har man ikke gjort jobben sin på gate. Det er selvsagt fort gjort at noen går ombord og da er det viktig at vi har gode rutiner som fanger opp slike feil. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Når det gjelder "sikkerhet" burde vel egentlig passasjerer sjekkes for gyldig billett i sikkerhetskontroll. Hvorfor lages det da følgebevis ved UM, når man ikke må vise det i kontrollen. Hva er hensikten? Husker jeg ikke feil måtte man vise billett tidligere. Resultatet er at uvedkommende(ikke reisende) har innpass til avgangshall. OSL har lagt begrensninger på enkelte annsattekort for tilgang til avgangshall, men det mister litt av hensikten når hvem som helst har tilgang uten kort eller billett.....gjennom sikkerhetskontrollen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Litt drøyt å gi SGS creditt for denne, synes jeg.
Er vell heller SASBU sitt kabincrew som gjorde jobben sin her og telte et hode mer en på loadsheet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det mest interessante i denne saken er jo hvordan vedkommende har klart å kjøpe seg en togbillett til Haugesund, siden denne byen ikke har togforbindelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Det går alltid et tog selv om det går forsent..........og det har det tydeligvis gjort her.
Fornøyelig historie dette her synes jeg , det er jo ikke første gangen.. Når får vi høre om den passasjeren som kommer med på Oslo Sporveiers billetter mon tro? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det var nok en flytogbillett .. var vel et annet tilfelle av dette for en stund siden ogsaa, hvis jeg husker rett.
Men man SKAL ikke kunne komme forbi gaten uten gyldig billett selv om det svikter annensteds hen. Og aa stole paa at crewet teller rett ...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe med Bergen - Haugesund | Someone | Flyforum | 33 | 09-09-2021 20:25 |
Problemer med BGH5028 fra Haugesund? | TheEirikK | Småprat | 9 | 01-06-2012 11:16 |
Haugesund Lufthavn 18 til 20 April . | stistens | Bilder & foto | 2 | 19-04-2009 21:08 |
Widerøe kjem til Rygge og Haugesund!! | wf145 | Flyforum | 119 | 16-04-2008 07:04 |
Haugesund-London med Coast Air? | sirpjalle | Flyforum | 5 | 06-08-2007 09:47 |